12 דצמבר 2013 | 23:34 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 12.12.2013

צפוף! המון סרטים והמון כוכבים. סוף שבוע עם סרטים מדוברים שמקבלים חיזוקים חיוביים ממבקרינו. ששה סרטים הצטרפו היום לטבלה, מתוכם ארבעה שיצאו היום ועוד שניים מהשבוע שעבר. וחלוקת המרחב ביניהם הוגנת: אחד למעלה-למעלה, שניים במקום טוב באמצע ועוד שלושה בתחתית. הסרטים החדשים הם: ״ההוביט: מפלתו של סמאוג״, של פיטר ג׳קסון, שיוצא בארץ לפני אמריקה, ומוקרן במאתיים ואריאציות שונות (תלת מימד, דו מימד, תלת מימד איימקס, תלת מימד ב-HFR, ארבעה מימדים״; ״פרנסס הא״, אחד הסרטים המקסימים של השנה – סרטו החדש של נוח באומבך; ״הכל אבוד״, מופע סולו של רוברט רדפורד, בתור איש ללא שם שהיאכטה שלו נקלעת לצרות גדולות בלב ים; ו״אחים בדם״ (או ״Out of the Furnace״ כפי שהוא תורגם לאנגלית, על ידי אנשים לא מבינים איך מתרגמים סרטים מעברית פשוטה), סרטו השני של סקוט קופר, שהביא לג׳ף ברידג׳ס את האוסקר עם ״לב לא שפוי״. מהשבוע שעבר הצטרפו לנו ״שבעה צעדים״ של ספייק לי ו״פרדייז״, סרטה של דיאבלו קודי כבמאית.

יש לנו סיפור דוד וגוליית בטבלה. סרט אחד ענק מימדים – אפקטים, כסף, הפצה ענקית, תלת מימד; ומולו, הסרט הכי קטן, שלושה בדירה אחת, בשחור לבן. קל לנחש מי מהם התברג בצמרת הטבלה ומי יהיה, ביום ראשון, הסרט הכי נצפה של סוף השבוע? הנה הטבלה:

 

ומי יצא מהטבלה? ״סיפורים שאנו מספרים״ הנפלא של שרה פולי ו״המשחק של אנדר״. ולא פחות תמוה: ״פנתר לבן״, אחרי שבועיים בבתי הקולנוע, כמה עצוב.

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 12.12.2013”

  1. איתן 13 דצמבר 2013 ב - 9:57 קישור ישיר

    מאוד אהבתי את "לב לא שפוי" אז למרות חוסר ההתלהבות הכללי אני רוצה לראות את "אחים בדם", השני של אותו במאי. אבל יש סרטים שכבר ראיתי:

    גם אני, כמו כולם, אוהב את "פרנסס הא". 4 כוכבים נתתי לו.
    ולגבי "הכל אבוד", גם אני איפשהו עם הקונצנזוס – 3.5 כוכבים

    על שניהם העליתי פוסטים בבלוג שלי (בניק לינק).

    מבין הסרטים שעולים בשבוע הבא ראיתי בינתיים רק את "מנותקים". סרט סביר וחביב בדרכו, עם סוף מאוד יפה. אז בשבוע הבא נשאר לי לראות את פולנסקי החדש, ואולי גם את "אוגוסט: מחוז אוסייג'" (למרות הביקורות הפושרות מחו"ל. בכל זאת, מריל סטריפ. וג'וליה רוברטס. ועוד כמה).

  2. איתן 14 דצמבר 2013 ב - 19:08 קישור ישיר

    ועכשיו, אחרי שראיתי את "אחים בדם"

    "לב לא שפוי", למרות שלא הופץ בארץ, זכה בזמנו לחיבוק מהמבקרים (בצדק, לטעמי). "אחים בדם" מוצא כתף הרבה יותר קרה. אני נמצא כאן דווקא מחוץ לקונצנזוס: אני דווקא אוהב את סרטו החדש של סקוט קופר, ויותר מכך, אני מוצא לא מעט קווים דומים בין שני הסרטים האלו (נתתי לו 4 כוכבים, וכתבתי עליו לבלוג שלי, בניק לינק).


השאירו תגובה