13 ינואר 2014 | 01:01 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

תכף: גלובוס הזהב בשידור חי

==================================

צר לי. נראה לי שאני מדלג השנה על גלובוס הזהב. הוא תקוע לי בין יום הוראה ירושלמי אחד ליום הוראה ירושלמי שני ואני לא יכול לשרוף לילה. טינה פיי ואיימי פוהלר בטח יהיו מצחיקות, אבל אצפה בהן רק השכם בבוקר. השידור החי יתקיים החל מ-3:00 בבוקר בערוצי הסרטים של יס. מי שער ונמרץ, מוזמן לעדכן כאן מה קורה. אני אעדכן לקראת הסוף כשאקום. בדרך כלל אני משתמש בגלובוס הזהב כדי לאמן את שרירי הלייב בלוג שלי חודש לפני האוסקרים – וגם כי זה משדר די משעשע לצפייה, גדוש בדיחות פנימיות  – אבל האוסקרים נדחו השנה למרץ, אז הגלובוסים לא ממש עוזרים לי.

יש נקודה אחת מסקרנת בטקס הלילה: מי יפתח את הפער בדרך לאוסקר – ״12 שנים של עבדות״ או ״כוח משיכה״? אני מריע לנבחרת ״כוח משיכה״, כמובן. אבל יש לי תחושה ש״12 שנים של עבדות״ יהיה הזוכה הגדול של הערב: סרט, פסקול, שחקנית משנה. אולי גם תסריט. אולי גם במאי, אני לא בטוח כאן. זה נראה לי ההימור הבטוח, בו חברי תא הכתבים הזרים בהוליווד נועץ את הדגל ומכתיר את ״12 שנים של עבדות״ כסרט חשוב ובעל חשיבות היסטורית. אבל אם זה יהיה הפוך ו״כוח משיכה״ יזכה בסרט, במאי ופסקול (בתרחיש כזה, פרס התסריט ילך ל״חלום אמריקאי״), אז תהיה לזה השפעה דרמטית יותר על מצב המירוץ לאוסקרים. אם אני צריך להמר, אני מהמר על ״12 שנים של עבדות״ כזוכה בקטגוריית סרט הדרמה.

יש גם את קטגוריית הקומדיה/מיוזיקל שאני אף פעם לא ממש מבין לכן קשה לי להמר שם. נראה לי ש״חלום אמריקאי״ יהיה הזוכה הגדול בקטגוריות הקומדיה (אני מעולם לא חשבתי שהסרט הוא קומדיה, אגב) עם זכייה בפרס הסרט והשחקנית. יש גם סצנריו הוא זוכה גם בפרס התסריט ושחקנית המשנה ובכך הוא למעשה יהפוך לזוכה הגדול של הערב.

אני מהמר שרוברט רדפורד יזכה בפרס השחקן הדרמטי (אבל זה לא ישפיע על אי-זכייתו באוסקר) וקייט בלנשט תזכה בפרס השחקנית הדרמטית (וכנראה גם באוסקר). ג׳ארד לטו יזכה בפרס שחקן המשנה (וגם באוסקר) ויש גם המון קטגוריות טלוויזיוניות שלא מעניינות אותי.

הנה רשימת המועמדים המלאה. הימורים עד 3:00? מישהו?

 

 

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה