20 פברואר 2014 | 14:15 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

מעבירים את הכובע

כשהייתי ילד, למשפט ״השרת נפל!״ היתה משמעות אחת: שצריך לקרוא לאמבולנס כי שרת בית הספר, סעדיה, החליק ואולי נפצע. כן, אני גדלתי בתוך קלישאה: בבית הספר בו למדתי היה שרת תימני בשם סעדיה, עם שפם וברט. היום כשהילדה שלי שומעת בבית הספר את המילים ״השרת נפל!״ זה אומר שצריך לעשות ריסטארט כדי שהאינטרנט יחזור לפעול בכיתות. לזה שמטפל בתחזוקה קוראים היום אב הבית (ואין לו יותר מכונה להדפסת סטנסילים).

בשבועות האחרונים פניתי אליכם בבקשה לעזור לי לממן שדרוג של השרת. עשרות מכם עשו זאת, והמימון כמעט כוסה במלואו, ולכן בשבוע שעבר זה כבר קרה: ״סינמסקופ״ עבר לשרת מהיר וחזק יותר. הגענו לגודל שבו האתר שלי צריך כבר שרת משלו, ולא יכול לחלוק אותו יותר עם אתרים אחרים. מחמיא, אבל יקר. גיוס הכספים, באמצעות פיי-פאל, כמעט ומימן את כל עלות השרת. אבל לא לגמרי. אבל לא חיכיתי ליתרה וכבר הלכתי ושדרגתי, כדי לא לעכב את זה יותר. אתם אמורים להרגיש שהאתר הרבה יותר מהיר כעת. דבר נוסף שעשיתי בשבוע שעבר הוא לשבת ולכתוב חשבוניות לכל מי שתרם כסף. רובכם כבר קיבלתם אותה בדואר (זה יהיה גיוס הכספים הבא שלי: לממן הדפסת חשבוניות וקניית בולים). אם מישהו מכם צריך חשבונית ולא קיבל, שלחו לי מייל ואשלח לכם אותה, היא אצלי.

מי שעדיין רוצה לעזור במימון ההוצאות, מוזמן. חסר לי עוד כאלף שקל כדי לממן את השרת במלואו, ואם יהיה עודף, יש כמה שדרוגים שהייתי שמח לעשות. כל מה שייכנס, יושקע חזרה בבלוג כדי לשדרג ולהגדיל אותו. אז אם אתם נהנים כאן ויש לכם קצת כסף, תנו.

ומי שרוצה לפרסם בבלוג, ולהגיע לקהל מאוד-מאוד מפולח של אנשי קולנוע – אנשי התעשיה, סטודנטים לקולנוע וקהל – שייפנה אליי. זה בהחלט יעזור במימון.

ובעיקר, רציתי להגיד תודה לאלה מכם ששלפו כרטיסים אשראי והשתתפו המימון ההוצאות. היו שם שמות שהכרתי ושמות שלא. זה מאוד שימח, ויותר משזה מילא את אסמי המימון לתקופה הקרובה, זה גם מילא את מצברי המוטיבציה, בהבנה שיש כאן קהילה, ושניא גם תומכת כשצריך.

אז תודה על התמיכה: והכי חשוב – תמשיכו לקרוא ולשתף. זו, למעשה, התמיכה הכי גדולה שיש בעולם התוכן. שווה זהב. תודה גם לאנשים בחברת סוויטהום, שעוזרים לי בכל ענייני החומרה והשרתים מאז שהאתר קיים, ואיתם המשכתי גם עכשיו לשרת החדש. הם עשו את ההעברה מהר ובצורה חלקה. כמעט ולא הרגשנו.

מי שרוצה עדיין לתרום, אפשר בתיבה משמאל, או בלינק הזה. פרטו בפנים אם אתם צריכים שאשלח לכם חשבונית בדואר.

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה