05 יוני 2014 | 09:06 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

חזרתה של המילניום פלקון וחשיפתו של חזיר המדבר. תמונות מהסט של ״מלחמת הכוכבים 7״

Screen Shot 2014-06-05 at 8.24.36 AM

אתר הרכילות TMZ השיג שני סטים של צילומים משני הסטים של צילומי ״מלחמת הכוכבים, פרק 7״. זה מתחיל עם סדרה של צילומים מהסט המצטלם ברגע זה באבו דאבי. כנראה שאחד הסטטיסטים המקומיים צילם את החבר׳ה ושלח לאתר. רואים קטעים מהסט של טאטואין, וקצת סטטיסטים עם תלבושות של בני המדבר. האטרקציה העיקרית היא חשיפתו של יצור חדש שנראה כמו חזיר ענק. הצילום הזה מוכיח שהפקת ״מלחמת הכוכבים״ אכן מנסה ליצור סרט שבו היצורים יהיו פיזיים ולא יצורי מחשב (מצד שני, יצור אחד בלבד על סט שבו אמורים להיות עשרות סוגי יצורים, לא בטוח שזה מוכיח את זה). הדיווח מוסיף שחמישה אנשים מפעילים את חזיר הענק הזה מבפנים.

הנה חזיר הענק:

Screen Shot 2014-06-05 at 8.44.24 AM

 

Screen Shot 2014-06-05 at 8.26.08 AM

 

צילומים נוספים כאן.

הסט השני -שתמונה ממנו מופיעה בראש הפוסט – מגיע מבמת הצילומים באנגליה, שם נבנים הסטים להמשך הצילומים. ובין השאר תיעוד מפורט של הקמת דגם בגודל כמעט אמיתי של המילניום פלקון (ספינתו המקרטעת של האן סולו). הסט הזה, ככל הנראה, צולם לפני כמה וכמה שבועות ולא בימים האחרונים, כי ניתן לראות בו את בנייתו של חזיר המדבר שמופיע בצילומים מהסט של אבו דאבי (אלא אם יש שני חזירים כאלה שכל אחד מהם יצולם על סט אחר. גם יתכן).

בתגובה לכל ההדלפות האלה העלה אתמול ג׳יי.ג׳יי אברמס צילום בטוויטר בו הוא כותב ״הלוואי שאנשים יפסיקו להדליף צילומים מ׳פרק 7׳ ויפסיקו לטעון טענות מגוחכות כאילו המילניום פלקון נמצאת בסרט״.

הבדיחה בציוץ הזה היא שהפתק מצולם על גבי לוח שחמט ההולגרמות, אחד הפריטים המזוהים ביותר מתוך המילניום פלקון (עליו משחק לוק שח עם צ׳ובקה ב׳פרק 4׳, וכשצ׳ובקה מתעצבן שלוק מנצח אותו, מייעץ לו האן סולו: ״תן לווקי לנצח״).

 

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה