04 יולי 2014 | 00:23 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 3.7.2014

שלושה סרטים חדשים נכנסו לטבלה השבוע, חמישה סרטים יצאו, וזה שבוע חלש ונטול אנרגיות. הסרטים נכנסו לטבלה עם מינימום הביקורות האפשרי (רק סרט שיש לו מינימום שלוש ביקורות נכנס לטבלה), ואף אחד מהם לא באמת הלהיב אף אחד. זה נראה כאילו המבקרים עדיין מתאוששים מ״אפס ביחסי אנוש״ ומתכוננים ל״כוכב הקופים: המרד״, והמפיצים מצידם מעבירים את הזמן עד שהמונדיאל ייגמר.

הסרטים החדשים: ״גוף שלישי״, סרטו החדש כבמאי ותסריטאי של פול האגיס (״התרסקות״, ״מיליון דולר בייבי״), ובו שחקנים רבים מפוזרים על פני שלוש עלילות שאולי יתחברו בסוף ואולי לא; ״תקועים בחופשה״, השידוך השלישי בין אדם סנדלר ודרו ברימור, בסרט שנופל בין הכסאות – מצד אחד לילדים מצד שני למבוגרים, ולא באמת מתאים לאף אחד; ובגרסה הקולנועית לרב המכר השוודי ״הזקן בן המאה שיצא מהחלון ונעלם״.

הנה הטבלה.

יצאו מהטבלה השבוע: ״פילומנה״, ״בן יחיד״, ״איב סן לורן״, ״בסתר״, והלהיט הכי גדול מביניהם – ״מפריח היונים״. סרטו של ניסים דיין, שהפתיע את כולם ומכר כ-160,000 כרטיסים.

הנה לינק לטבלה, למי שגולש בסלולרי.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 3.7.2014”

  1. איתן 4 יולי 2014 ב - 9:36 קישור ישיר

    היחיד מבין אלו שעלו השבוע וכבר ראיתי הוא "הזקן בן ה-100". סרט משעשע, אבל ארוך מדי וחוזר על עצמו. 3 כוכבים. פוסט עליו יעלה אצלי בבלוג במהלך סוף-השבוע (בניק לינק)


השאירו תגובה