28 יולי 2014 | 00:44 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

״מקס הזועם 4״/״מקס הלוחם בדרכים 4״, צפו בטריילר שהעיף את קומיק-קון

MMFR_Max_Online_Art_DOM

סיכומי קומיק-קון מתחילים לצאת ואיתם מתגלה הקונסנזוס: הסרט שגרם להכי הרבה לסתות להישמט (מבחינת הפוטנציאל הגלום בסצינות המעטות שהוצגו ממנו) הוא לא סרט של מארוול, הוא לא סרט גודזילה, או קומיקס, או מפלצות, או גיבורי על, או משחק מחשב, אלא הוא ״Mad Max: Fury Road״, הסרט הרביעי בסדרת ״מקס הזועם״ או ״מקס הלוחם בדרכים״. ג׳ורג׳ מילר ביים את טרילוגיית ״מקס הזועם״ בשנות השמונים באוסטרליה, והפך מל גיבסון לכוכב על. הסרט החדש בסדרה מציג את טום הארדי בתפקיד הראשי ולצידו שרליז תרון, והוא מחזיר את ג׳ורג׳ מילר, אחד הבמאים הגדולים בתבל, סוף סוף לכיסא הבמאי לסרט לייב אקשן לראשונה מזה 16 שנים, ולבימוי סרט למבוגרים לראשונה מזה 22 שנים (הוא זכה באוסקר על ״תזיזו ת׳רגליים״ והיה מועמד לשלושה אוסקרים נוספים על ״בייב״ ו״השמן של לורנזו״).

״מקס הזועם: דרך הרעם״ (או ״מקס הלוחם בדרכים: דרך הזעם״ – התרגומים שלי) ייצא ב-2015 ויסכמו למעלה מעשר שנים של ניסיונותיו של מילר להחזיר את הגיבור הזה אל המסך. לרגעים היה נדמה שאין סיכוי שזה יקרה, אבל הנה זה מגיע. ומההצצה הראשונה הזאת, היה שווה לחכות. הטיזר היונתן-גורפינקלי הזה נראה מעולה. שימו לב:

עלילת הסדרה מתרחשת בעתיד פוסט-אפוקליפטי (שסרטים רבים חיקו מאז), בו אין יותר מים או דלק, והאנושות הידרדרה למלחמת שבטים ברברית על צרכי הקיום הבסיסיים ביותר.

 

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “״מקס הזועם 4״/״מקס הלוחם בדרכים 4״, צפו בטריילר שהעיף את קומיק-קון”

  1. גילעד 28 יולי 2014 ב - 8:58 קישור ישיר

    יפה.
    אתה מתכוון לכתוב לסתות (לסת), לא לסטות, כמובן.

  2. לוק מירנדה 28 יולי 2014 ב - 15:27 קישור ישיר

    לא נמאס לך להטמיע נגני יוטיוב שאי אפשר להפוך למסך מלא?

  3. hamlet 28 יולי 2014 ב - 15:59 קישור ישיר

    גם ג'ורג' מילר..גם טום הרדי..
    צריך להיות סרט חזק…


השאירו תגובה