03 ספטמבר 2009 | 11:14 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

בזמן שקראתם

אני עמל על כמה פוסטים גדושי מספרים וחישובים, ועדיין מנסה לפתור כמה בעיות טכניות שהבלוג המשופץ מציב בפניי (בתקווה שהן זמניות מאוד). אז בינתיים, קחו כמה חומרי קריאה משובחים:


1.

לכבוד היציאה המתקרבת של "אדם רציני", סרטם החדש של האחים כהן, מפיציו באמריקה מספקים מילון מושגים ביידיש, לטובת הצופים באמריקאים שרוצים להבין משהו מהסרט הזה ולא יצליחו להבין מה זה “Without a Gett I’m an Agunah” בלי תרגום.

2.

ה"ניו יורק טיימס" מציג: פרופיל מקיף, רחב, ענק של ספייק ג'ונז, בדרך אל "ארץ יצורי הפרא".


3.

למייק ג'אדג' היתה קריירה טלוויזיונית משגשגת עם "ביוויס ובאטהד" ו"המלך היל", אבל איכשהו סרטיו תמיד לא מקבלים את תמיכת האולפנים ומופצים בצורה משונה, עד שהם הופכים באיחור לסרטי פולחן. ע"ע "מהומה במשרד", סרט שאפשר להגיד שהקדים את זמנו (וגם "אידיוקרטיה", הקצת יותר מבולגן). האם מעריצי "מהומה במשרד" יהפכו את סרטו החדש, "Extract" ללהיט, או שגם כאן הסרט יתגלה באיחור ורק בדי.וי.די? ג'אדג' הפעם לא לוקח סיכונים והוא מגייס את ביוויס ובאטהד לעור לו למכור את הסרט:




5.

אם אתם רוצים לקבל עדכון במייל בכל פעם שמתפרסם פוסט ב"סינמסקופ", הירשמו מצד שמאל לשירות עדכוני המייל. ובגלל שכתובת הבלוג השתנתה (היא עכשיו http://blog.orange.co.il/cinemascope/, אם אתם רוצים לעדכן את הסימניות שלכם, ולא לעבור דרך ההפניה מהכתובת הקודמת, שאולי מאטה קצת את מהירות עליית האתר אצלכם), אתם צריכים לעדכן את קוראי הרס"ס שלכם עם הכתובת החדשה. יש עכשיו גם פיד רס"ס לתגובות. חפשו בטור הצד משמאל.


נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “בזמן שקראתם”

  1. motke 3 ספטמבר 2009 ב - 18:10 קישור ישיר

    you sold yourself
    hope it's worth it


השאירו תגובה