11 יולי 2015 | 23:21 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

שלוש דקות מאחורי הקלעים של ״מלחמת הכוכבים 7: הכוח מתעורר״

האן סולו, לוק סקייווקר ופרניסס ליאה מתאחדים בקומיק-קון, אתמול (שישי)

האן סולו, לוק סקייווקר ופרניסס ליאה מתאחדים בקומיק-קון, אתמול (שישי)

יום שישי בקומיק-קון הוקדש ל״מלחמת הכוכבים, פרק 7״. ג׳יי.ג׳יי אברמס, לורנס קסדן (התסריטאי של ״האימפריה מכה שנית״ ועכשיו גם של ״הכוח מתעורר״) הריסון פורד, מארק האמיל וקארי פישר עלו לבמה. והציגו את הקטע הבא:

בין השאר, אולי שמתם לב שסיימון פג קיבל תפקיד אורח בסרט בתור חיזר.

הנה הלייב בלוג של The Verge מהפאנל.

בסוף הפאנל, בו הוצגו כל הדמויות המרכזיות, פנה ג׳יי.ג׳יי אברמס ל-6,100 האנשים בקהל ושאל: ״מי רוצה לבוא עכשיו לקונצרט ׳מלחמת הכוכבים׳ סודי?״. ואז נכנסו סטרום-טרופרס לאולם והובילו את כולם החוצה, אל במה שהוקמה מחוץ למתקן, כשכולם מקבלים לייט-סייברס לניפנוף.

sw71

 

ואז הוקרן הטריילר המלא הראשון של ״באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק״. צפו בו כאן.

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “שלוש דקות מאחורי הקלעים של ״מלחמת הכוכבים 7: הכוח מתעורר״”

  1. אביגיל 12 יולי 2015 ב - 9:21 קישור ישיר

    אני היחידה שחושבת שזה מוזר שחמישה חודשים לפני הסרט אין עוד טריילר באורך מלא? לקליפ כמו שהקרינו אתמול הייתי מצפה לפני שנה או חצי שנה, אבל בשלב זה למה שיהיה אכפת לי באיזו סוג אפקטים השתמשו או כמה סיימון פג מתרגש? בהתחשב בהיסטוריה של הפרצ'ייז הזה, העובדה שאף אחד לא מוכן להגיד על מה הסרט מתחילה להדאיג.

  2. שלו 12 יולי 2015 ב - 11:34 קישור ישיר

    אברהמס אמר בפאנל שדיסני נותנים לו את הזמן לשייף כמה שיותר את הסרט. זו פריוןילגיה שכמעט לא קיימת היום בהוליווד והעובדה הזו מעבר לעומג שיש בלדעת אותה מצביעה על צעד חיובי מאוד. הם יוצרים ציפייה אדירה וביקוש מטורף, אני צופה היסטריה לפני שהסרט יצא עם בלוקים שלמים של צופים שישנים בלילה כדי לשמור על התור.
    כשחושבים על זה, זה צעד גאוני של דיסני. במקום לפטפט, הם נותנים לזה להיות ויראלי. משחררים קצת כל פעם ולא חושפים עלילה בכלל.

    בקיצור, סבלנות. זה ישתלם. למי שיש מניות של דיסני זה אף ישתלם כפליים.


השאירו תגובה