06 ינואר 2016 | 00:02 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

גילדת המפיקים מטלטלת את האוסקרים עם רשימת מועמדים לא צפויה

״אקס מכינה״. מאיפה הוא צץ?

״אקס מכינה״. מאיפה הוא צץ?

חשבתם של״קרול״ יש סיכוי אולי לזכות באוסקר? חישבו שוב. דמיינתם את ״מלחמת הכוכבים״ מועמד לאוסקר? הייתם בטוחים ש״חדר״ יהיה מועמד בולט? שכחו מזה. גילדת המפיקים של אמריקה פרסמה הערב את מועמדיה לפרסי סוף השנה ועשתה לכל החזאים בלאגן גדול. זו עוד עדות לכך, שזו שנה שבה אין מועמדים בולטים מובהקים, ופתאום סרטים שאיש לא הימר עליהם צצים. צריך לזכור, ששיטת הבחירה של גילדת המפיקים זהה לשיטת הבחירה של האוסקרים, לכן הפרס הזה מהווה אינדיקטור משמעותי לקראת מה שצפוי ביום חמישי הבא בעת ההכרזה על המועמדים לאוסקר.

המועמדים לפרסי גילדת המפיקים הם:

״ספוטלייט״

״מכונת הכסף״

״האיש שנולד מחדש״

״מקס הזועם, כביש הזעם״

״The Martian״

״ברוקלין״

״גשר המרגלים״

״סיקריו״

״Straight Outta Compton"

״אקס מכינה״

על כך ש״קומפטון״ עשוי להגיע לאוסקרים כבר כתבנו באוגוסט. על זה של״סיקאריו״ יש סיכויים להגיע רחוק, שמענו. אבל אני לא חושב שמישהו ניחש ש״אקס מכינה״ המשובח יגיע כל כך רחוק.

מה שכן, הרשימה הזאת ממקדת את תשומת ליבנו בחמשת הסרטים הראשונים: אלה הסרט שבאמת מתחרים על האוסקר לסרט הטוב. ו״קרול״, ״שמונת השנואים״, ״הכוח מתעורר״ ו״חדר״ לא. להם אולי יש סיכויים בקטגוריות אחרות.

המועמדים לפרס סרט האנימציה:

״הקול בראש״

״אנומליסה״

״מיניונים״

״הדינוזאור הטוב״

״סנופי וצ׳ארלי בראון״.

נראה שהפערים בין הסרטים שיתחרו על המועמדויות לאוסקר כה גדולים, שלא הייתי פוסל את האפשרות שלבסוף נראה את ״הקול בראש״ גם מועמד לפרס הסרט. גם ל״הבן של שאול״ יש סיכוי להסתנן.

השלב הבא: גלובוס הזהב ביום ראשון בלילה, גילדת הבמאים ביום שלישי והמועמדויות לאוסקר ביום חמישי הבא.

 

 

 

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה