10 מרץ 2016 | 20:03 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

״קפטן אמריקה, מלחמת אזרחים״, ה-טריילר

״קפטן אמריקה, מלחמת אזרחים״. תראו מי הגיע

״קפטן אמריקה, מלחמת אזרחים״. תראו מי הגיע

עוד לא אמצע מרץ, סיכומי השנה רחוקים מאיתנו תשעה חודשים, האוסקרים עוד 11 חודשים, אבל תנו לי להתחיל להמר ולגלגל ספקולציות: ״קפטן אמריקה, מלחמת אזרחים״ הולך להיות הלהיט הכי גדול של השנה (״Rogue One״ ממשפחת ״מלחמת הכוכבים״, מקום שני). והוא יעשה באוסקרים הבאים את מה ש״מקס הזועם״ עשה השנה: סרט האקשן שסחף את כולם. אוסקרים לעריכה, סאונד וכו׳. והאם הוא גם יצליח לפרוץ את תקרת הזכוכית של הז׳אנר ולזכות במועמדות באוסקר בקטגוריית הסרט? לא שיש לו סיכוי לזכות, אבל הוא יהיה סרט האקשן/הלהיט המסחרי שיעשה קרוס-אובר לעולם של חביב המבקרים/התעשייה. איך אני יודע? בגלל זה:

כמו כן: אני צופה גל פיטורים ועריפת ראשים מאסיבי באולפני וורנר. מי שמחזיק מניות של וורנר, שייפטר מהם מהר. דיסני – בעלת הבית של מותגי ״מארוול״ ו״מלחמת הכוכבים״ – הולכת לכבוש את השנה הזאת.

האחים רוסו ביימו את סרט ההמשך ללהיט שלהם, ״קפטן אמריקה, חייל החורף״, והם בדרכם לבימוי שני הפרקים הבאים בסדרת ״הנוקמים״ (שזה קצת משונה, כי הטריילר הנ״ל הוא לחלוטין טיזר לסרט הנוקמים ולא לסרט סולו של קפטן אמריקה).

אבל, הכי מעניין – ואם הטריילר הזה היה נחשף היום לראשונה בבתי הקולנוע הייתם שומעים גיקים צורחים ומתעלפים, ואם חשתם הפרעה ב-force לפני שעה קלה, זה היה בגלל זה: ספיידרמן חזר הביתה. חוזים עתיקים שנחתמו אי שם בשנות השמונים (ותמיד משעשע אותי להזכיר את האנקדוטה שגם מנחם גולן היה בתוך המיקס הזה בעבר) העבירו את זכויות הקולנוע של ספיידרמן לידי אולפני סוני. בקומיקס Civil Wars של מארוול, ספיידרמן הוא דמות מרכזית במאבק בין הנוקמים וכשהוכרז על כך שהוא יעובד לסרט תהו רבים איך יהיה אפשר לעשות את זה בלי ספיידרמן. קווין פייגי, ראש האולפן, הבטיח שהתסריטאים פיצחו את זה. אבל אז אולפני סוני הסתבכו עם שני סרטי ספיידרמן האחרונים והרימו ידיים: הם החזירו את הדמות לידי מארוול. מה שעורר מיד את השאלה: רגע, האם זה אומר שהם יצליחו להכניס את ספיידרמן לתוך ״מלחמת אזרחים״? והיום, עשרה במרץ 2016, הגיעה התשובה: כן.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “״קפטן אמריקה, מלחמת אזרחים״, ה-טריילר”

  1. שלו 10 מרץ 2016 ב - 23:43 קישור ישיר

    סוף סוף טריילר שעושה לשק לראות את הסרט, בניגוד לבאטמן וסופרמן שמחוויר לחלוטין לעומת זה.


השאירו תגובה