11 אפריל 2016 | 07:58 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

ליל הספין-אוף: טריילרים ל״יחידת המתאבדים״ ול״חיות הפלא״

אולפני וורנר מייחלים לקצת כותרות חיוביות אחרי ש״באטמן נגד סופרמן״ לחלוטין נבלם בקופות (והוסר מהמקום הראשון בטבלת שוברי הקופות על ידי הקומדיה החדשה של מליסה מקארתי) אז הם שיחררו הלילה שני טריילרים לשניים מהסרטים הגדולים של חצי השנה השנייה, שניהם ספין-אופים למותגים הגדולים שלהם:

1. ״יחידת המתאבדים״ (אוגוסט)

הספין-אוף לסרטי הקומיקס של די.סי, שבו הנבלים של סופרמן ובאטמן מתקבצים יחד למשימה בתור הטובים. אם הסרט, שביים דיוויד אייר, יהיה איכשהו דומה באווירתו לטירוף של הטריילרים האחרונים, הסרט הזה עשוי להצליח יותר מ״סופרמן נגד באטמן״. השמעות הן שהבמאי וצוותו יצאו לפני שבועיים לימי צילומי השלמה, כדי להבטיח שהוא יהיה מלא אקשן יותר מאשר סרט גיבורי העל ההוא של וורנר שכל העולם מקטר עליו:

2. ״חיות הפלא והיכן למצוא אותן״ (נובמבר)

אולפני וורנר מקימים לתחייה את סדרת סרטי הארי פוטר. דיוויד ייטס, שביים את סרטי ״הארי פוטר״ האחרונים, חוזר לתפקיד עם העיבוד הזה לספר של ג׳יי.קיי רולינג שבו מכשף צעיר, שנזרק מהוגוורטס, מגיע לניו עם מזוודה מלאת, ובכן…

 

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “ליל הספין-אוף: טריילרים ל״יחידת המתאבדים״ ול״חיות הפלא״”

  1. שלו 11 אפריל 2016 ב - 8:35 קישור ישיר

    טוב הם גרועים בכל כך הרבה רמות שזה מתחיל להביך. הנסיון הנואש שלהם לחלוב עוד כסף מהארי פוטר נראה ככישלון. למה לכל הרוחות לשייך לכאן את פוטר מלכתחילה עם המוסיקה של הסדרה ההיא אם אתם כביכול מתחילים משהו חדש ומרחיבים את יקום הארי פוטר??
    יחידת המתאבדים נראה בדיוק כמו שהוא נשמע- התאבדות. אין אפילו אלמנט אחד בסרט הזה שאפילו יכול לשכנע אותי לצאת מהבית לקולנוע. גרארד לטו נראה כמו הסולן של הפרודיגי ביום גרוע, וויל סמית הוא בחירה נוראית לסרטי אקשן או פעןלה או בכלל. נראה שהם נואשים בלבנות משהו מכלום. לא לומדים ובעיקר לא מחליפים את סניידר שהוא שורש הבעיה שלהם והוא מנהל כביכול את כל ההרחבה הזו שנקראת DC Univers

  2. תומר ענבר 11 אפריל 2016 ב - 13:03 קישור ישיר

    אני אוהב את וויל סמית, לדעתי חתיך…


השאירו תגובה