13 יוני 2016 | 17:06 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

טריילר ל״הכל שבור ורוקד״ של נוני גפן

נוני גפן מגלם את נוני גפן ב״הכל שבור ורוקד״

נוני גפן מגלם את נוני גפן ב״הכל שבור ורוקד״

סרט הביכורים של נוני גפן, ״לא בתל אביב״ – ובעיקר השילוב בין הצילום של זיו ברקוביץ׳, אווירת הרוקנרול בפסקול והטירוף הכללי בסרט המאוד לא ממושמע ההוא – הפכו את גפן ליוצר מסקרן (ועטור פרס מפסטיבל לוקרנו). האם יש בו עוד מזה? כעת, עם שאפתנות גדולה יותר ותקציב משמעותיצ גדול יותר מהמיקרו-באדג׳ט של ״לא בתל אביב״, הוא מחמם מנועים לקראת ההפצה של סרטו השני, ״הכל שבור ורוקד״. למראה הטריילר, דבר אחד ברור: הרוקנרול והטירוף נשארו. נראה לי שהטריילר נותן רושם הגיוני של עלילה: חייל שיוצא מעזה עם פסט טראומה הופך לכוכב הרוק הגדול שמשגע את תל אביב. מי שרוצה לעקוב אחרי הרפתקאותיו של גפן בהפקת הסרט, כדאי לו לעקוב אחרי דף הפייסבוק של ״הכל שבור ורוקד״ שהוא בעצם יומן הפקה יום-יומי מפורט מאוד, שלא רק מציג את אנשי הצוות, אלא בעיקר מתאר את התלאות סביב כתיבת הסרט שבתחילה היה אמור לעסוק בדמוותו ובשיריו של יוסי אלפנט, אבל בעקבות חוסר הסכמה עם המשפחה, הדמות הזאת הוחלפה.

ב״הכל שבור ורוקד״, שהקרנת האקדמיה הראשונה שלו תתקיים ב-4.7 בסינמטק תל אביב, משחקים, לצד גפן, דודו טסה, דביר בנדק (בתפקיד ניצן זעירא), קובי פרג׳, מכרם חורי, יוסי מרשק וגאיה טראוב. על עריכת התסריט חתום אסי דיין. אורון שמיר מ״סריטה״, שראה את הסרט הטרום הבכורה הסודית שהתקיימה בפסטיבל קולנוע דרום, הישווה את הסרט ל״החיים על פי אגפא״ של דיין. הסרט מתוכנן לצאת לבתי הקולנוע בדצמבר.

הנה הטריילר לסרט:

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “טריילר ל״הכל שבור ורוקד״ של נוני גפן”

  1. רונה 13 יוני 2016 ב - 17:33 קישור ישיר

    לצערי ראיתי את הסרט בפסטיבל דרום. מאכזב מאוד. איזה החיים על פי אגפא ואיזה נעליים. האשטנג מבקרי קולנוע עפים על חברים. מאכזב פעמיים.

  2. אורון 15 יוני 2016 ב - 11:20 קישור ישיר

    רונה, מה בדבר האשטג "קודם קוראים את הטקסט שמגיבים אליו ורק אז מגיבים/מתאכזבים/משמיצים"?
    ההשוואה בין "הכל שבור ורוקד" לבין "החיים על פי אגפא" היא הכרחית בעיניי מעצם זה שההשפעה ברורה וניכרת (בעיניי), וכמובן שהסרט המושפע יוצא כשידו על התחתונה מהשוואה כזו.

    • רונה 15 יוני 2016 ב - 15:31 קישור ישיר

      קראתי והבנתי טוב מאוד. בסריטה כבר מזמן הייתם מעיפים בבעיטה אכזרית את ההטוקבק שלי (כפי שעשיתם לא מעט פעמים)… אתם פשוט לא יכולים לקבל ביקורת על עצם הכתיבה שלכם, שלפעמיים מה לעשות אין קשר בין הכתוב לסרט, גם אם זו דעתכם האישית… – וזו גם מה לעשות – דעתי האישית…
      הקשר בין החיים על פי אגפא להכל שבור ורוקד הוא נסיבתי ולא תוכני. תל אביב המגניבה של נוני איננה המיקרוקוסמוס של החיים על פי אגפא… אז מה אם אסי דיין ערך את התסריט זה עדיין לא עושה את שני הסרטים דומים. מה גם שמהכתיבה שלך ניתן להסיק שהסרט הכל שבור ורוקד יכול להתבסם באיכויותיו של החיים על פי אגפא וזה כבר ממש מגוחך. הסרט של נוני לא עובד, תקליט שרוט שנתקע על הטרק הלא נכון… אינך חייב להסכים איתי אבל אולי כן לאפשר לי לכתוב זאת ואף בסגנוני הביקורתי עד מאוד, שכן כבר מבקרי קולנוע לא מבקרים אלא נזהרים… נכון שבציר הסרטים רק תופח אך רובם הגדול פשוט לא טובים, והביקורות הם ממש להפך… נמאס קצת מהרפיון המחשבתי/איכותי הזה…


השאירו תגובה