14 ספטמבר 2016 | 15:16 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

צפו בריצ׳רד גיר וליאור אשכנזי בסצינה מתוך ״נורמן״, סרטו של יוסף סידר

ריצ׳רד גיר ויוסף סידר, שלשום בטורונטו

ריצ׳רד גיר ויוסף סידר, שלשום בטורונטו

״נורמן״ של יוסף סידר הוקרן באירוע גאלה בפסטיבל טורונטו שלשום ולכבוד כך כלי התקשורת קיבלו סצינה ראשונה מתוך הסרט. הסצינה, שנראית כמו המאורע המחולל של הסרט, מפגישה בין דמותו של נורמן (ריצ׳רד גיר), מאכער ניו יורקי עם מבטא יהודי, ובין מיכה אשל (ליאור אשכנזי), חבר כנסת ישראלי, שעתיד להפוך לראש הממשלה. בסצינה מצליח המאכער לשכנע את חבר הכנסת לקנות לו זוג נעליים יקרות. הסצינה, עם המראה שנטועה באופן מוגן במרכזה, היא כמו פראפרזה לכל סצינות המייקאובר בגרסאות לסיפורי סינדרלה בקולנוע. כן, סצינת הקניות מ״אשה יפה״, עם אותו ריצ׳רד גיר, גם היא מהדהדת כאן ברקע. צפו:


דיווחנו כבר על הביקורות האוהדות לסרט אחרי בכורתו בפסטיבל טלורייד, ועכשיו מבקרים נוספים צפו בו. למשל, המבקר של ״סקרין דיילי״, שכותב על הסרט באהדה. או המבקר של כתב העת ״סינמה-סקופ״ (אין קשר לאתר שלי, שהוקם לפניהם). כולם כולם כותבים על ריצ׳רד גיר ועל התפקיד שלו בסרט. סטיב פונד ב״The Wrap״ מציין את גיר לצד נטלי פורטמן ומיילס טלר, כשלושה שחקנים שסרטיהם מוצגים בטורונטו ושעשויים להגיע עם הסרטים האלה לאוסקר (אלא שפונד, כמו קריס טייפלי, שוכח שסוני יפיצו את הסרט רק במרץ 2017, כך שמול פורטמן, שעם סרטה על ג׳קי קנדי הופכת למועמדת המובילה במירוץ האוסקר לשחקנית השנה, גיר יצטרך להתאפק עד לטקס ב-2018 כדי לראות האם הוא יהיה סוף סוף מועמד לראשונה בחייו).

והנה צילום מהשטיח האדום בכניסה להקרנה בטורונטו. היא מתחילה עם כך שסידר נעמד ליד המלחין היפני שלו, ג׳ון מיאקה, אבל מרגע שריצ׳רד גיר מגיע, הצלמים משתגעים. וכאן יש רגע יפה שבו גיר משתמש בכל תשומת הלב המופנית אליו, כדי לתת קרדיט וכבוד לבמאי שלו. ג׳נטלמן אמיתי.

 

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “צפו בריצ׳רד גיר וליאור אשכנזי בסצינה מתוך ״נורמן״, סרטו של יוסף סידר”

  1. רונה 14 ספטמבר 2016 ב - 17:15 קישור ישיר

    חייבת לומר (ואולי די צפוי מטוקבקיסטית מהסוג המעצבן והכנה) לא נראה מבטיח. קצת מן החדשות ולא מן הקולנוע.

  2. יעקב 14 ספטמבר 2016 ב - 23:36 קישור ישיר

    מהתחושה שלי, ברגע שמפיצים את הסרט במרץ, יש סיכוי טוב מאוד שישכחו ממנו עד האוסקרים, אז כדאי להנמיך ציפיות.
    הרי אם סוני היו רוצים לשווק את הסרט לאוסקרים, הם היו יכולים להפיץ אותו בסוף דצמבר בהקרנות בודדות, ומשם לינואר הדי שומם, שמשמש שאריות בדרך כלל של השנה שעברה. אבל במרס?! באמת. זה נשמע לא הגיוני, מרס כבר הפך להיות תחילת עונת הבלוקבסטרים המוקדמת. (ע״ע באטמו נגד סופרמן) אז סרט איכות במרס…נשמע בעייתי מאוד.

  3. Shai 14 ספטמבר 2016 ב - 23:47 קישור ישיר

    What Sony can do is release the film in a limited release so it is eligible for the Oscars and if get nomination and/or win, they use it for the campaign for general release

    Several days ago, one of your readers has complained that you have not posted any reviews lately. He is right you know.Your site is becoming more about festivals and other movie related posts and in the way you have forgotten to post reviews.You should find the right balance between these subjects and reviews

  4. ערן 16 ספטמבר 2016 ב - 1:19 קישור ישיר

    Richard Gere channeling Dustin Hoffman


השאירו תגובה