20 נובמבר 2009 | 14:00 ~ 6 תגובות | תגובות פייסבוק

הסופים של "פעילות על טבעית"

מתוך הסוף המקורי של "פעילות על טבעית"


**זהירות!! ספוילרים!!**


כאמור, “פעילות על טבעית" מסתובב בעולם כבר שנתיים, מציג בפסטיבלים ומחפש מפיצים. בזמן הזה ניסה פלי להצמיד לסרט ואריאציות שונות של הסוף. מכאן, ספוילרים בשפע.


סצינת הסיום הנוכחית, כך דווח, הוצעה על ידי ספילברג. הרעיון הוא שבמקום הקפצות מתונות ומרומזות לאורך הסרט, לתת לצופים בום אחד משמעותי, ישר לפרצוף, משהו שהם לא ישכחו. וגם: לגמור את הסרט עם אופציה לסרט המשך. בדרך להפצה המסחרית פלי, כך דווח, ביצע כמה שינויים קלים בעריכה (למשל, הסדר של כמה מהלילות המתועדים הוחלף). אבל הסוף המקורי של הסרט – מדובר בכמה דקות בודדות בסוף – שונה למדי מהסוף הנוכחי. בסוף המקורי, קייטי נגררת החוצה מהמיטה על ידי השד. מיכה מתעורר ורץ אחריה. כל מה שקורה הלאה נמסר רק בסאונד, כי הוא קורה בקומה התחתונה והמצלמה נשארת על החצובה בחדר השינה בקומה העליונה. (זוכרים? ספוילרים? עד הסוף). אנחנו מבינים מהצרחות שקייטי, שעכשיו נשלטת על ידי השד שרודף אותה, רוצחת את מיכה. היא אז עולה בחזרה לחדר השינה ומתיישבת על הרצפה במצב קטטוני. המצלמה ממשיכה לרוץ ומתעד כמעט יומיים של קייטי יושבת על הרצפה ומתנדנדת (גם עם ההסבר שהמצלמה היתה מחוברת למחשב ולא הקליטה על קלטות, עדיין קשה להבין איך לא נגמר המקום על הכונן הקשיח אחרי כל כך הרבה שעות הקלטה). אנחנו שומעים את החברה של קייטי משאירה הודעה. ואז החברה מגיעה לבית של מיכה וקייטי, צורחת (שומעים רק בסאונד, מבינים שהיא מצאה גופה), ובורחת להזעיק משטרה. השוטרים מגיעים, מבצעים חיפוש בבית, מגיעים לחדר השינה ומוצאים את קייטי הקטטונית שבדיוק מתעוררת מהטראנס שלה, היא קמה בהיסטריה מבוהלת, צועקת עם סכין ביד, והשוטרים בבהלה יורים בה והורגים אותה. וכך, האשה שנרדפה על ידי איזושהי ישות על טבעית, מתה לבסוף מקליעי אקדח של שוטר עצבני מדי. באתרי האינטרנט דווח שפלי צילם סוף נוסף, שהוקרן באחד הפסטיבלים, ובו אחרי שהיא הורגת את מיכה, קייטי עולה עם הסכין לחדר השינה, נעמדת מול המצלמה ומשספת את גרונה. אני מניח שבעוד כמה חודשים, כשייצא הדי.וי.די, נראה את כל הסופים שהוא ניסה זה לצד זה ונוכל להחליט האם הגרסה של ספילברג אכן עובדת הכי טוב, או לא.

נושאים: בשוטף

6 תגובות ל - “הסופים של "פעילות על טבעית"”

  1. מיקי 20 נובמבר 2009 ב - 16:26 קישור ישיר

    אבל מה הסיום שמוצג היום בקולנוע? אם כן ספוילר אז עד הסוף. אני סקרן מה ההבדלים (ראיתי את הגרסה המקורית)

  2. קובי 20 נובמבר 2009 ב - 19:07 קישור ישיר

    אפשר למצוא את שני הסופים ביוטיוב. לדעתי, הסוף החדש הוא אמנם מעט "הוליוודי" אבל יותר אפקטיבי.

  3. ספוילר 20 נובמבר 2009 ב - 22:32 קישור ישיר

    קיצוני. גם אני ראיתי את הסוף המקורי. באמת שמתי לב שבאחד הטריילרים יש שוט מרשים במיוחד שלא נכלל בגרסה שראיתי.

  4. אוטו פוקוס 21 נובמבר 2009 ב - 14:58 קישור ישיר

    באתר "college humor" הפיקו סרטון משעשע המציג סצנות שחתכו מהסרט:

    http://www.collegehumor.com/video:1924727

  5. trigger sad 22 נובמבר 2009 ב - 11:24 קישור ישיר

    ספויילרים לסוף הנוכחי, ממש לא לקרוא מי שלא ראה: בסוף הנוכחי היא הופכת לשד, רוצחת את חבר שלה, עולה איתו למעלה ואז משחיטה את המצלמה.
    בעיני הסוף המקורי (בכלל לא ידעתי שהסוף שראיתי אינו הסוף המקורי) הרבה יותר טוב. הסוף החדש הוא בעיני אנטי פמיניסטי, הוא מסיים את הסרט בthe woman did it all, פחד סירוס ועוד שטויות שליליות ביותר שכאלה. בסוף המקורי גם אם היא רוצחת אותו יש חמלה כלפיה. בקיצור הסוף המקורי נשמע הרבה יותר טוב. למרות שאין ספק שהסוף הנוכחי מפחיד מאוד!!!

  6. בר 22 דצמבר 2010 ב - 17:42 קישור ישיר

    זה ממש מפחיד ראיתי את הסרט אחרי האח ההגדול שהרוח רפאים רודפת אותם 21 לילות ומפחידה אותם בלי סוף ללא ספק שמיקה וקייטי לא יודעים מה קורה


השאירו תגובה