25 ינואר 2010 | 17:15 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

מטען צד

ובחזרה לעניינים החשובים באמת: מי יזכה באוסקר? ובכן, אין לי מושג. לפנות בוקר זכה "The Hurt Locker" בפרס גילדת המפיקים. שלושת הסרטים האחרונים שזכו בפרס הזה, זכו אחר כך באוסקר. אבל, בשנים שלפני כן, כושר הניבוי של הפרס הזה היה חלקי למדי. אז האם זה אומר ש"The Hurt Locker" יזכה באוסקר? או האם זה אומר ש"The Hurt Locker" הוא ה"מיס סאנשיין הקטנה" של השנה – קרי, סרט עצמאי קטן, שהמפיקים העדיפו להלל אותו במקום הסרט המסחרי היקר והגדול ("השתולים") שלבסוף זכה באוסקר? הזכייה של "The Hurt Locker" הפתיעה את כולם, שהימרו על "אווטאר" – מתוך ההנחה שהמפיקים יעדיפו את הסרט עם הכי הרבה הפקה, תקציב, לוגיסטיקה וכמובן הכנסות (אה כן, בוודאי קראתם: "אווטאר" ברגעים אלה הופך לסרט הקופתי ביותר בכל הזמנים בטבלת שוברי הקופות העולמית). אבל הם העדיפו את הסרט הקטן, שצולם ב-16 מ"מ ושהכנסותיו היו צנועות מאוד.



המירוץ השנה מצליח להישאר מותח. "The Hurt Locker" ו"אווטאר" באמת צמודים בדרך לאוסקר. ואם עד אתמול בערב הייתי בטוח שלא משנה מה, "אווטאר" יזכה באוסקר, היום אני בכלל לא בטוח.



מה שמעניין בפרס של גילדת המפיקים הוא שזה הפרס הראשון העונה שמחולק מתוך רשימה בת עשר מועמדויות, ממש כמו שיהיה באוסקר. ואחרי ש"אווטאר" זכה בגלובוס הזהב, "ממזרים חסרי כבוד" זכה בגילדת השחקנים ו"The Hurt Locker" זכה אצל המפיקים, המירוץ הזה נהיה השנה מבלבל מאוד לחיזוי. נראה מה יהיה בסוף השבוע בפרס גילדת הבמאים, שאמור להיות החזאי הטוב ביותר לאוסקרים. ההימור שלי: קתרין ביגלו תזכה בגילדת הבמאים. ותזכה גם באוסקר על הבימוי. אבל האם סרטה יזכה גם באוסקר? אני עדיין מהמר כרגע על "אווטאר". אבל אני מאוד לא החלטי ברגע זה, ובהחלט עשוי לשנות את דעתי עד 7 במרץ.

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “מטען צד”

  1. Ehud Bleiberg 26 ינואר 2010 ב - 6:58 קישור ישיר

    I am a member of the PGA and I voted for "The Hurt Locker". I know others that voted the same.
    Ehud

  2. סטיבי 26 ינואר 2010 ב - 16:18 קישור ישיר

    כל דיוני האווטאר האלה הזכירו לי את המאמר הזה מהגארדיאן לפני חודש:
    http://www.guardian.co.uk/film/filmblog/2009/dec/21/avatar-shows-cinemas-weakness

  3. אור 1 26 ינואר 2010 ב - 21:29 קישור ישיר

    http://latimesblogs.latimes.com/movies/envelope-roundtable-series/

    לקראת פרסי גילדת הבמאים, הנה מפגש של המועמדים – יש כאן לא מעט אנקודות משעשעות ובכלל נחמד לראות במאי סרטים כל כך שונים בחדר אחד

  4. Ferry pour la Grece 28 ינואר 2011 ב - 0:23 קישור ישיר

    Thanks friend. This has been fun seeing


השאירו תגובה