02 אפריל 2010 | 09:30 ~ 29 תגובות | תגובות פייסבוק

יום במלכודת

איזה פחד. אני מקווה שאף אחת מהכותרות שליקטתי מאמש לפוסט הזה היא לא מתיחת אחת באפריל שלא קלטתי.



==========



הטוויטר של האתר/מגזין "Production Weekly" עידכן אמש בשלוש ידיעות די מעניינות. אחת: פאולו סורנטינו מחפש לוקיישנים באירלנד לקראת צילומי סרטו הבא שיתחילו בקיץ. שם הסרט הוא "This Must Be The Place", ומכיוון שסרטיו של סורנטינו עמוסים שירי פופ, לרוב מהאייטיז, קל לנחש ששם הסרט הוא בהשראת השיר באותו שם של טוקינג הדס (המוכר גם בשם "מלודיה נאיבית"). שתיים: פיל אברהם, מי שהתפרסם בתור הצלם של "הסופרנוס" (ומאז הפך גם לבמאי טלוויזיה), יביים את הפרק הראשון של העונה הרביעית של "מד מן", שצילומיו יתחילו ב-12 באפריל. שם הפרק: "יחסי ציבור". שלוש: ובאותו יום ממש תצולם בקזינו בגארי אינדיאנה סצינת ניסיון מתוך "רובוטריקים 3 ".


=========


בשורה שממש משמחת אותי: הנרי סליק מצטרף לחבר'ה של פיקסאר והוא מתחיל לעבוד שם על בימוי סרטיו הבאים. אני מניח שג'ון לאסיטר יקפיד שהם ימשיכו להיות בסטופ-מושן, ובכך לגוון את מלאי הסגנונות הפיקסארי (ואולי סליק יוציא את סרטיו בכלל תחת המותג דיסני ולא פיקסאר, קשה לדעת בשלב הזה). מכיוון שאת "קורליין" של סליק מאוד אהבתי, אני חושב לא מעט בימים האחרונים שאם סליק היה מעבד את "אליס בארץ הפלאות", ולא טים ברטון, זה היה יוצא הרבה יותר טוב ויפה.



============


זה כנראה היה מו"מ לא פשוט אבל גם בלתי נמנע, אבל החוזים נחתמו וסרט ההמשך ל"בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" יוצא לדרך, וכל כוכבי הסרט הראשון יהפכו השנה למיליונרים. על פי השמועות סרט ההמשך יתרחש בתאילנד. עכשיו המפיצים בישראל צריכים להתפלל שגם הפעם העלילה תעסוק במסיבת הרווקים של אחת הדמויות בסרט כדי שהם יוכלו לקרוא לו "בדרך לחתונה עוצרים בתאילנד", אחרת הם אכלו אותה עם השם האידיוטי-מלכתחילה שהם בחרו לסרט.



ואני חייב להגיד שעד כמה שאני מנסה להיות קול בקשר לזה, המפיציפם שלנו בארץ באמת מוציאים אותי מדעתי. הספר על פי הסרט "יומנו של חנון" כבר נמצא בחנויות וראיתי אותו נחטף מול עיניי. אבל הסרט, איפה הוא? אני ממש לא מבין. נדמה לי שזה אמור להיות סרט של א.ד מטלון, אבל באתר שלהם אין לו זכר. אז זה של מפיץ אחר? או שלאף אחד במטלון אין ילדים והוא לא שם לב מה קורה עם הדבר הזה שנקרא "יומנו של חנון" בארץ? (או שאולי הם צפו בסרט וגם הם חושבים שהוא מחורבן כמו רוב הביקורות עליו מאמריקה?).



ועוד מפיצים שמוציאים אותי מדעתי: פורום פילם, שמוציאים את "קיק-אס". ראיתי את שלט החוצות של הסרט עם שורת הפרסום המחליאה שלו: "סופרבד פוגש את קיל ביל". קודם כל, עם שורות שיווק כאלה, ברור למה פורום פילם מחרימים מבקרים. זה הרי שורת ביקורת מובהקת, רק שהם לא צריכים את המבקרים, הם מעדיפים לכתוב אותה לבד. אבל בואו נעיין מקרוב במשפט הזה: סופרבד פוגש את קיל ביל. פתאום "סופרבד" הוא סרט שהמפיצים בארץ מתגאים בו? אחרי שהם עשו ככל יכולתם לחרב את ההפצה שלו בארץ? אבל "סופרבד", לפחות, הוא לא סרט של פורום פילם, אלא של החברים שלהם בא.ד מטלון. אבל "קיל ביל" כן היה סרט של פורום פילם. והם קראו לו "להרוג את ביל"? אז מה שנבין מהפוסטר שלכם ל"קיק-אס"? שזו התנצלות והודאה בטעות שקראתם ל"קיל ביל" "להרוג את ביל" או שסתם שכחתם איך אתם בעצמכם קראתם לסרט שאתם הפצתם? נראה כמו עבודה של חובבנים כל העסק הזה. אני נטרף מהם.



==============


דיוויד פינצ'ר מסיים את העבודה על "הרשת החברתית" (הסרט על פייסבוק) וכבר מתחיל לעבוד על הסרט הבא: הרימייק שלו לעיבוד של רב המכר "הנערה עם קעקוע הדרקון".


===============


נראה לי שאפשר להמר די בוודאות שאין סיכוי שנראה את "Green Zone", של פול גרינגראס ועם מאט דיימון, מופץ בארץ, נכון? לא ברור מה חיסל את הסרט באמריקה: העובדה שהוא סרט מלחמה בעירק (באופן מדהים, אף סרט מלחמה בעירק לא הצליח בקופות באריקה, אף לא אחד מהם)? העובדה שהוא לא טוב (אין לי מושג אם הוא טוב או לא טוב, הביקורות היו חלוקות. מייקל מור, למשל, חשב שהוא נהדר)? או העובדה ש"אווטאר" דרס אותו בבתי הקולנוע? ועכשיו גם פול גרינגראס, שעד עכשיו עבד על השילוב בין האקשן ובין המראה הריאליסטי/תיעודי/מחוספס, יתמודד עם הדיגיטלי והתלת מימדי: הוא נבחר לביים את הרימייק ב-3D ל"המסע המופלא", המותחן הרפואי הסיקסטיזי של ריצ'רד פליישר (עם ראקל וולש), בו חבורת מדענים מוקטנים לגודל מזערי ומוזרקים לתוך מחזור הדם של מדען רוסי גוסס, ובתוך הגוף שלו הם צריכים להילחם בכדוריות דם לבנות ולימפוציטים משתוללים. כמה אהבתי את הסרט הזה! ולדידי, כבר עשו לו רימייק, נהדר כפליים: "יום במלכודת" של ג'ו דנטה (בו דניס קווייד מוזרק לתוך גופו של ריק מוראניס מרטין שורט). שלא לדבר על הומאז' באחד הפרקים של "בוב ספוג". ג'יימס קמרון מפיק את הרימייק.


=============


הכינו את המועמדויות לאוסקרים: סטיבן דולדרי ("בילי אליוט", "השעות", "נער קריאה") יביים את העיבוד הקולנועי ל"קרוב להפליא ורועש להחריד" של ג'ונתן ספרן פור, על פ תסריט של אריק רות ("פורסט גאמפ", "בנג'מין באטן") בהפקת סקוט רודין ("ארץ קשוחה").


=============


וזה די משעשע: "Battlefield Earth", סרט המדע בדיוני במימון הכנסייה הסיינטולוגית ועל פי ספרו של ל. רון האברד, נבחר בשבוע שעבר לסרט הגרוע ביותר של העשור (הקודם). תסריטאי הסרט, ג'יי.די שפירו, הגיע לאסוף את הפרס. ובהזדמנות זו הוא כתב, כבר לפני כמה ימים, טקסט ל"ניו יורק פוסט" בו הוא מסביר איך קרה שתסריט שהוא כתב – אחרי שהגיע למרכז לסיינטולוגיה בתקווה שייפגוש שם בחורות – הפך לסרט הכי גרוע של העשור.

נושאים: בשוטף

29 תגובות ל - “יום במלכודת”

  1. יוני 2 אפריל 2010 ב - 9:53 קישור ישיר

    היי. תיקון טעות: דניס קוויד מוזרק לגופו של מרטין שורט, לא ריק מוראניס. כן, שניהם גמדים נוירוטיים אז אפשר להבין את הבלבול.

  2. יואב 2 אפריל 2010 ב - 9:56 קישור ישיר

    דניס קווייד מוזרק לתוך גופו של מרטין שורט.
    ריק מוראניס הוכנס באותה שנה לגופו לדארת' ויידר..

  3. dudi 2 אפריל 2010 ב - 10:43 קישור ישיר

    זה לא שאני לא מבין את הבטן המלאה שיש לך על המפיצים בארץ, הם באמת חוזרים ועושים טעויות מביכות וחובבניות שגורמות לי להתכווץ בכסאי, אבל אני לא בטוח שהקריאה שלך את המצב מדוייקת. אני לא מאמין שהמפיץ בארץ יכול להחליט בעצמו איזה סרט לגנוז או לא, הוא רק מפיץ את הסרטים, הם לא באמת שייכים לו, ולכן אני סמוך ובטוח שלחברות ההפצה וההפקה בחו"ל יש תמיד דעה ויד בעניין.

  4. רותם 2 אפריל 2010 ב - 12:08 קישור ישיר

    די ברור שאלו חדשות אמיתיות, הן פשוט מעשעממות לרוב.
    אין קצת חדשות ברוח אחד באפריל? לפני כמה ימים כתבו שמייקל ביי מביים את תינוקה של רוזמרי. זה ללא ספק מתאים לאחד באפריל.

  5. רותם 2 אפריל 2010 ב - 12:10 קישור ישיר

    והזכירו פה את ריק מורניס בגופו של דארת' ווידר, אז יצא לי אמש לתפוס שלוש דקות משגעון בחלל ביס. גם בפעם השלושים וחמש (לפחות) זה עדיין מצחיק בצורה היסטרית. כמו בגיל שש כך גם עשרים ושלוש שנים אחרי.

  6. עמית איצקר 2 אפריל 2010 ב - 12:59 קישור ישיר

    דרך אגב, "קיק אס" הוא הסרט המושלם לפתוח איתו את העשור. סרט פשוט מעולה. מזמן לא נהניתי כל כך מאקשן הוליוודי, או חצי הוליוודי/חצי בריטי במקרה הזה.

  7. יובל 2 אפריל 2010 ב - 14:36 קישור ישיר

    אני עדיין מחכה ל seriously dude, where's my car.

    ואני די בטוח שהספר יומנו של חנון נמכר כבר כמה שנים והסרט מבוסס עליו.

  8. נעם 2 אפריל 2010 ב - 17:42 קישור ישיר

    למסע המופא היו בוודאי עשרות או מאות מחוות במשך השנים.
    שתיים טובות במיוחד:
    בפיוצ'רמה, פרי מוקטן ומוזרק – לתוך עצמו(!), כדי להלחם בתולעים אינטליגנטיות.
    במידל מן (סדרת מופת שזכתה לעונה אחת בלבד), דבדב מוזרקת לראש של המזכירה הרובוטית כדי להלחם בננו רובוטס.

  9. אורי 2 אפריל 2010 ב - 20:15 קישור ישיר

    אז בטח ראיתם את הפרסומת ל"ג'ון היקר" בעיתון שמצטטת תגובות (ספק אמיתיות ספק לא) מהפייסבוק לסרט וביניהן : "אחד הסרטים היפיםםםםםם ):…" או "צ'אנינג החתיך הזה !! סרט מעלףף". עוד לא החלטתי אם מדובר בהלצה צינית מתוחכמת שמגחכת על מעמדו של מבקר הקולנוע בימינו או בפרסומת הכי מחורבנת שראיתי בחיי. אני נוטה יותר לכיוון השני.

  10. אורי 2 אפריל 2010 ב - 20:29 קישור ישיר

    וקיק אס הוא בן זונה של סרט. אבל דבר אחד קצת הציק לי בו. בסצינת האקשן הכי טובה בסרט, שאלתי את עצמי מאיפה מוכרת לי המוסיקה. לקחו לי עוד שתי שניות להזכר שמדובר בפסקול של "סאנשיין", ללא ספק אחד מהסקורים הטובים ביותר של השנים האחרונות. אחרי בדיקה, מסתבר שבסרט השתמשו גם במוסיקה מ"28 יום אחרי". אז נכון שלסרטים של דני בויל יש סקורים מצויינים אבל נראה לי לא יאה לסרט בתקציב הוליוודי למחזר סקורים, במיוחד של סרטים לא כל כך ישנים.
    מה שכן, אין ספק שבקטע המדובר היא עובדת מצויין.

  11. עופר (הירוק) 3 אפריל 2010 ב - 3:24 קישור ישיר

    עוד לינק:
    http://www.adamcarolla.com/ACPBlog/2010/03/14/jeff-ross/

    זה פודקאסט עם ארט לינסון, שמספר כל מיני סיפורים מעניינים על הסרטים שלו. כמה קטעים לא רעים בכלל.

  12. מיכאל 22 3 אפריל 2010 ב - 4:32 קישור ישיר

    המפיצים הישראלים שווים ל…
    איפה באמת החדש של גרינגראס?
    איפה 'איש הזאב'?
    איפה crazy heart ?

    אוף טופיק –
    'אישה אלמונית' של טורנטורה סרט מצמית. קולנוע מדהים.

  13. רם 3 אפריל 2010 ב - 9:26 קישור ישיר

    יש טעות הצלם של השופרנוס היה מאז ומעולם ALIK SAKHAROV

    http://www.imdb.com/name/nm0002399/

  14. רם 3 אפריל 2010 ב - 9:36 קישור ישיר

    תיקון טעות 2 גם מר פיל אברהם היה צלם של הסופרנס:)

  15. סטיבי 3 אפריל 2010 ב - 13:38 קישור ישיר

    אני תמיד בעד הפצה, אבל האמן לי ש"איש הזאב" זו לא אבדה גדולה.

  16. מיכאל 22 3 אפריל 2010 ב - 19:36 קישור ישיר

    סטיבי –
    'איש הזאב' נראה מצוין. זה אולי לא לטעמך, אבל אני חולה על סרטי אימה.
    מה גם, שחקנים כמו אנתוני הופקינס ובניסיו דל טורו משתתפים.

  17. סטיבי 3 אפריל 2010 ב - 21:18 קישור ישיר

    מיכאל – אני אומרת את זה אחרי שראיתי את הסרט. אני לא מביעה דעה נחרצת על סרט בלי לראות אותו.

  18. אופיר 5 אפריל 2010 ב - 10:11 קישור ישיר

    אפשר לקרוא לזה "אחרי החתונה עוצרים בתאילנד".

  19. I'm impressed, I have to say. Really seldom do I discovered a blog that is both informative and entertaining, and let me tell you, you've hit the nail on the head. Your thoughts is outstanding; the issue is something that not enough people are talking intelligently about. I'm very happy that I stumbled across this in my search for something relating to it.

  20. top movies 16 ינואר 2011 ב - 22:26 קישור ישיר

    I like the valuable info you provide in your articles. I’ll bookmark your weblog and check again here frequently. I am quite sure I’ll learn lots of new stuff right here! Best of luck for the next!

  21. Jarod Doolittle 16 ינואר 2011 ב - 22:45 קישור ישיר

    Great article. Waiting for more.

  22. Marc Fisher 17 ינואר 2011 ב - 18:52 קישור ישיר

    Unbelivable article. It seems that you know subject very good. I`m looking forward to read some more.

  23. fisher shoes 17 ינואר 2011 ב - 19:04 קישור ישיר

    I used to be more than happy to search out this net-site.I needed to thanks on your time for this excellent learn!! I positively enjoying each little little bit of it and I've you bookmarked to take a look at new stuff you blog post.

  24. 12a toner dolum 28 ינואר 2011 ב - 5:06 קישור ישיר

    garantili toner dolum hizmetlerini sunmaktayiz

  25. hürriyet gazete ilan 4 פברואר 2011 ב - 4:03 קישור ישיר

    Thank you for the article, it was nice to learn something. :))

  26. toner fiyatlari 4 פברואר 2011 ב - 16:42 קישור ישיר

    I wanted to say thanks to you for this great read!! I’ve got you bookmarked to see new stuff you post.

  27. hp12a toner 4 פברואר 2011 ב - 17:41 קישור ישיר

    Hey – nice post – thank you for sharing this with us. Already bookmarked you so I will visit your site more often- thanks. Take care!

  28. tahminkolik 5 פברואר 2011 ב - 19:42 קישור ישיר

    You made some great factors there. I did a hunt down on the matter and found nearly all of people will agree together with your blog site. I deliberate to take your current Feed nevertheless it doesn’t work. i’ll continue testing perhaps is a local issue.

  29. Eliz Lawton 7 פברואר 2011 ב - 4:04 קישור ישיר

    Thanks for taking the time to share this, I feel strongly about it and love reading more on this topic. If possible, as you gain knowledge, would you mind updating your blog with more information? It is extremely helpful for me.


השאירו תגובה