18 יולי 2010 | 12:12 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

"אף פעם לא מאוחר מדי", עדכון שמיני

חלפו חמישה חודשים מאז שקראנו כאן עדכון על המתרחש מאחורי הקלעים של הסרט העצמאי "אף פעם לא מאוחר מדי", סרט שלא מעט מקוראי הבלוג השקיעו בו מאה שקלים ושאחרי צילומיו אנחנו עוקבים כאן בקפדנות בפוסטים פרי עטו של הבמאי, עדו פלוק (אם אתם לא בקיאים בתולדות הסרט ומה הסיפור סביבו, כמו גם שלל הדיסקליימרים המשפחתיים שלי עליו, עקבו אחרי הלינק לפוסטים הקודמים).



הנה טלגרמה מס' 8, והפעם נפגוש את מלחין הסרט:




כשהתחלתי לכתוב את הבלוג שעקב אחר הפקת הסרט, הוזהרתי שטיפוח בלוג שעוקב אחר עשיית סרט תמיד כרוך בהפסקה ענקית בשלב העריכה, בשלב שבו אין מה לכתוב. ובאמת, בחודשים שעברו מאז שפרסמנו את העדכון האחרון, היה קשה למצוא משהו חדש לכתוב. הסרט עומד בכבוד על הטיים ליין בחדר העריכה. לפעמים הוא מתנפח ולפעמים מתקצר. לפעמים עובד ולפעמים פחות. העבודה מלאה ברגעים אופטימיים של אושר ורגעים מתישים של דאגה וחוסר שביעות רצון. עכשיו אנחנו כבר רואים את האור שבקצה המנהרה. וזה הזמן לשוב ולכתוב.


השבוע הצטרף שחקן חשוב וחדש לקבוצה של "אף פעם לא מאוחר מדי": המלחין אשר גולדשמידט. גולדשמידט, שאחראי על המוזיקה העדינה בסרט הקצר והמצויין "סיור מודרך", שזכה באחרונה בפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים, נולד בהונגריה ולמד קומפוזיציה בקונסטרבטוריום בבודפשט, ומאוחר יותר באקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים. גולדשמידט עובד כמלחין וכמעבד, בין השאר עבור הפילהרמונית בישראל, ועבור תחרות אביב, ובאחרונה סיים להלחין את פסקול הסרט הדוקומנטרי על ניסן נתיב של שלומי חיון בהפקת רנן שור. בתחילת השבוע ביקרנו אצלו בירושלים כדי להתחיל את העבודה המשותפת. בקרוב נעדכן.



אשר גולדשמידט

אשר גולדשמידט

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “"אף פעם לא מאוחר מדי", עדכון שמיני”

  1. אורון 18 יולי 2010 ב - 12:36 קישור ישיר

    המוסיקה של "סיור מודרך" מכשפת בעיניי. מאז צפיתי בסרט התגעגעתי אליה תכופות, כך שצפיתי בטריילר של הסרט גם בשביל לשמוע אותה שוב. ממש כך.
    ליהוק מבריק של "אף פעם לא מאוחר מדי", לפחות על הנייר.
    תודה על העדכון!

  2. jaco 18 יולי 2010 ב - 13:29 קישור ישיר

    יש מצב לצרף את הטריילר המדובר ?

  3. אורי 1 18 יולי 2010 ב - 15:54 קישור ישיר

    באמת עשה עבודה טובה מאוד ב"סיור מודרך".
    בנושא אחר: באתר awards daily פרסמו רשימת מועמדים לסרטים ויוצרים הבולטים בחצי שנה האחרונה באמריקה. בין שמות צפויים כמו סקורסזה, פולנסקי ואודיאר צצים גם שני נציגים שלנו [שחקן ראשי ותסריט]:
    http://www.awardsdaily.com/?p=24351#more-24351

  4. דניאל ר 19 יולי 2010 ב - 16:17 קישור ישיר

    http://www.youtube.com/watch?v=-i1HYWRVip0&feature=related


השאירו תגובה