19 ינואר 2011 | 16:39 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

קרית יערים

מחרוזת ישראלית:


1.

קומוניקט מהבוקר: "כלבת" התקבל לפסטיבל פנטספורטו בפורטוגל, המתמחה בסרטי אימה ופנטזיה. מה שבאמת מגניב הוא שג'ו דנטה, אחד הבמאים האהובים עליי, יהיה אחד השופטים בתחרות. קשלס ופפושדו: אנחנו מצפים לדיווח מצולם מהמפגש שלכם עם דנטה.


2.

מייל מהבוקר: נמרוד שפירא שולח לי את הקליפ שהוא ביים ל"מנגינה" של מוניקה סקס. באופן די מדהים, הקליפ נראה כמו המשך ישיר ל"כלבת": היער, הצייד, זוג במכונית, בחורה מעולפת נלקחת לבקתה מבודדת.






3.

את הקליפ למוניקה סקס צילם נדב הקסלמן. מייל שהגיע אתמול מאליאב לילטי, שמעדכן מה קורה עם הסרט העצמאי שלו, "מעשיה אורבנית": הסרט סיים את צילומי ההשלמה, נמצא בסוף העריכה, ויש לו אתר חדש, עם מידע ותמונות. את "מעשיה אורבנית" גם צילם נדב הקסלמן. הכל מתחבר נורא יפה, לא?

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “קרית יערים”

  1. טל ב"ד 19 ינואר 2011 ב - 16:54 קישור ישיר

    זה לא נורא מפתיע אם שפירא עבד בכלבת.

  2. רועי 19 ינואר 2011 ב - 18:32 קישור ישיר

    אויש תעשה לי טובה. האם כלבת עשו משהו שלא נעשה כבר בפרוייקט המכשפה מבלייר? או בכל סרט אימה אחר לצורך העניין?לוקיישן ביער?! באמת? על זה מתבסס הטיעון להעתקה?

    אם כבר, תאמר שהעתיק מת'רילר של מייקל ג'קסון. אם כבר להאשים בהעתקה, לפחות שיהיה מטקסט בעל אימפקט.

    ==============

    רוה לרועי: העתקה? מי האשים בהעתקה. שני הסרטים באים מעולם ויזואלי דומה: ואריאציות על כיפה אדומה. שניהם מקוריים בדרכם. ואני די בטוח שאין כאן שום מקרה של העתקה, אלא יותר עדות לכך שקולנועני ישראל מתחילים לעסוק באופן גלוי במיתוסים אפילם וסרטי אימה.

  3. דייב 19 ינואר 2011 ב - 19:39 קישור ישיר

    אנחנו לא בתשיעייה
    http://www.deadline.com/2011/01/oscar-academy-chooses-9-films-for-foreign-language-race/

  4. רחלי 20 ינואר 2011 ב - 14:37 קישור ישיר

    "היער".. זה שסרט אימה אחד בחר להצטלם כולו ביער בן שמן, באור יום מוחלט, בלי ניסיון לטשטש את העובדה שזה יער בן שמן, לא אומר שהלוקיישן הזה שרוף (בחירה לא מקרית של מילים) בשביל כל השאר. מוזר שבתיאור של הקליפ בחרת להתעלם לחלוטין מהעובדה שזה סרט איש זאב, ופרטת מיזנסצנות שיש בכל סרט כמעט כמו "זוג במכונית". אגב בכלבת אין צייד והבחורה בקליפ היא לא מעולפת ככה שבאמת לא הבנתי את הקייס. בלי קשר, אני חושבת שעם כל החשיבות העצומה שיש לכלבת, אין מה להשוות אליו כל עבודה שתצא עכשיו בז'אנר. זה שיח מיותר, במיוחד בשביל כל היוצרים הצעירים שכלבת פתחה בשבילם דלת. אם רוצים לדבר על העתקות ושחזור של הצלחות אפשר תמיד להמשיך לדבר על דרמות משפחתיות וסרטי כיבוש.


השאירו תגובה