12 יוני 2011 | 08:50 ~ 7 תגובות | תגובות פייסבוק

סידור עבודה

השבוע הבא עומד לעקור לי את הלב. בבת אחת נוחתים כאן כמה וכמה אמנים שאני די רוצה לראות. אבל כדי לעמוד בתוכניות האלה אני לא רק צריך לפנות כמעט את כל השבוע לזה, אלא גם את רוב חשבון הבנק. רוב הכרטיסים עולים מ-300 שקל ומעלה (רק קאט/קופי במחיר מציאה של 180 שקל).

 

הנה מה שקורה מבחינתי בשבוע הבא בארץ. אני מניח שרוב הסיכויים הם שאתלה את הרשימה הזאת מעל המיטה ואסתפק בבהייה בה. או שיום למחרת אחפש ביו-טיוב קטעי וידיאו צורמניים ורועדים ושרופים שאנשים צילמו באייפונים ובגלקסים שלהם.

 

יום ראשון, 19.6: לורי אנדרסון בהיכל התרבות

יום שני, 20.6: בוב דילן (וריקי לי ג'ונס) באיצטדיון רמת גן

יום רביעי, 22.6: בריאן פרי בהיכל התרבות

יום חמישי, 23.6: קאט/קופי בזאפה

יום ראשון, 26.6: שרה סילברמן בזאפה

 

 

ואז מתחילים התירוצים. את בוב דילן ראיתי כבר בהופעה, ולא נהניתי. טוב, נוותר. את שרה סילברמן ראיתי בהופעה בדי.וי.די. כדאי לראות בהופעה חיה? אולי נוותר. קאט/קופי. האמת, אהבתי באמת רק שיר אחד מהדיסק האחרון שלהם. נוותר. ככה מצמצמים. והלב נשבר.

 

ומילא, נגיד "חיים רק פעם אחת", נשתולל ונשבור תוכניות חיסכון לטובת שבוע אחד בחיים. אבל צריך לחשוב קדימה, לעתיד: צריך לשמור קצת כסף בצד לבלונד רדהד, דוראן דוראן ופול סיימון שתכף מגיעים. ואיתם סל חדש של תירוצים (את רובם כבר ראיתי בעבר) למה לבסוף אחמיץ גם אותם.

נושאים: בשוטף

7 תגובות ל - “סידור עבודה”

  1. סטיבי 12 יוני 2011 ב - 10:11 קישור ישיר

    1. בעיה נפוצה.
    2. אני ויתרתי על כל מי שהזכרת (-קאט קופי, +סווייד) כי אני חוסכת לקראת דברים אחרים.
    3. אבל תודה, כי המחירים+ויתורים פה (בארץ) גורמים לי להרגיש פחות מבואסת על להפסיד 300 שקל על הופעה (פאלפ) שכבר קניתי כרטיס אליה אבל לא אגיע…

  2. איציק 12 יוני 2011 ב - 11:03 קישור ישיר

    ההוצאות שלי יהיו קנייה ב100 שקל של
    שלש רוקסי ולהחתים אותם [ באותה הזדמנות להחתים גם את חוברת המילים המרופתת עם המילים משמיעה…. זה עומד להיות מביך.

  3. דב 12 יוני 2011 ב - 11:07 קישור ישיר

    רחמנות..

  4. בתיבה 12 יוני 2011 ב - 18:54 קישור ישיר

    איך אפשר לעשות שיקולים של אי-הגעה כאשר מדובר בבוב דילן? כאשר אלוהים רוצה לנסות את אברהם, הוא אומר לו מילה אחת "אברהם", וזה, מצידו, עונה במילה אחת "הנני (בראשית כב, פסוק א). רבים הפרשנים שרואים במילה יחידה זו לשון היענות מוחלטת (רש"י: כך ענייתם של חסידים).
    ועכשיו בוב דילן מגיע לארץ. סוף פסוק.

  5. רון 12 יוני 2011 ב - 22:28 קישור ישיר

    למרות שאני אלך לבריאן פרי (השיר "אותה הסצינה" מהסרט הנשכח "כיכר טיימס" עדיין עושה לי את זה…)אני ממליץ בחום על לורי אנדרסון שהאומנות שלה היא המופעים שהיא מעלה.בסוף ההופעה הקודמת שלה היא נעמדה על רגל אחת ונתנה סולו מרטיט בכינור ואז הבנתי שלמות מהי….

  6. שלו 13 יוני 2011 ב - 7:54 קישור ישיר

    מוגזם קצת ההייפ סביב דילן. משורר? לא נראה לי. זה עוד אחד מהמקרים האלה של זמר כביכול קונצנזוס שאף אחד לא מוכן להגיד בקול רם את מה שברור מאליו. ראו מקרה ליאונרד כהן.

  7. מיקי-ל 13 יוני 2011 ב - 10:12 קישור ישיר

    כרטיס ב- 250 שקלים לבוב דילן זה ממש לא סוף העולם, ואני לא משופע בכסף. אני מאושר על ההזדמנות שניתנה לי לראות את דילן בהופעה, מחורבן ככל שיופיע, ולהוסיף אותו לרשימה שכוללת גם את לאונרד כהן. אכן גיבורי תרבות, שליוו אותי שנים רבות ועיצבו משהו באישיות שלי.


השאירו תגובה