04 ספטמבר 2011 | 15:51 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

אדי ואדי

"וואלה" מדווחים שהסרט "פרל ג'אם 20 ", הסרט התיעודי שביים קמרון קרואו על הלהקה מסיאטל, שובץ להקרנה חד פעמית בסינמה סיטי (גם בראשון לציון וגם בגלילות) ב-20.9 ב-21:00. ישראל מצטרפת להקרנות חד פעמיות של הסרט ברחבי העולם. החדשות הרעות: כרטיס עולה 60 שקל (וב-VIP בראשל"צ: 129 שקל). החדשות העוד יותר רעות: רוב הכרטיסים כבר אזלו!

 

ליונייטד קינג, מפיצת הסרט בארץ, יש יחצנית חדשה (אהלן וסהלן ובהצלחה), אבל היא טרם ענתה לי האם הסרט יעלה במשך להקרנות סדירות, מעבר להקרנה החד פעמית הזאת. בארצות הברית הסרט יעלה להקרנות בהפצה מצומצמת שלושה ימים אחר כך.

 

עדכון: מיונייטד קינג מוסרים שזו תהיה הקרנה חד פעמית וזהו.

 

כזכור, קרואו כבר שיתף פעולה עם חברי פרל ג'אם ב"סינגלס", סרט שמתרחש בסיאטל ונושק לסצינת הגראנג', בו אדי ודר וחבריו מופיעים בתפקידי משנה קטנים ובפסקול.

 

=============

 

האם אדי מרפי יהיה מנחה האוסקרים?

 

==============

 

"עדות", סרטם הניסיוני והמאוד מסקרן בעיניי של שלומי אלקבץ ועופר עין-גל, יוקרן מחר (שני) בפסטיבל ונציה. יש לסרט אתר, ובו טריילר.

 

==============

 

ול"אורחים לרגע" של מאיה קניג יש דף פייסבוק שכדאי להתעדכן בו. כמו למשל בכך שמחרתיים (שלישי) הסרט יוקרן בטרום בכורה בסינמטק ירושלים. או בטיזר הקצרצר מתוכו שנמצא בו. או בעובדה, שעוד לא עודכנה בפייסבוק, שהסרט התקבל לפסטיבל פוסאן בקוריאה.

 

=============

 

הפגנות המחאה אמש הפילו באופן חד את מכירת הכרטיסים בבתי הקולנוע. וסוף החופש הגדול הפיל סוף סוף את "הדרדסים" מהמקום הראשון. טבלאות הסרטים הנצפים בסינמה סיטי ויס פלאנט, מציגים התאמה מושלמת: "כוכב הקופים: המרד" עלה למקום הראשון; "הדרדסים" ירד למקום השני; "מורה רעה" במקום השלישי.

 

===============

 

ובעשרת הימים הראשונים שלו, "בוקר טוב, אדון פידלמן" מכר כבר כ-26,000 אלף כרטיסים. ההפגנה אמש הזיקה לסרט בקופות ליום אחד.

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “אדי ואדי”

  1. optimistic 5 ספטמבר 2011 ב - 0:29 קישור ישיר

    http://www.youtube.com/watch?v=eMVNjMF1Suo

    אני לא יודע בדיוק מה הסרט הקצר הזה מנסה להגיד, אבל הוא שם את הסרט של קניה ווסט בכיס הקטן.

  2. Rona 7 ספטמבר 2011 ב - 14:41 קישור ישיר

    תודה יאיר, בזכותך אני אראה את הסרט בסיאטל, גם שם אזלו הכרטיסים להקרנה ב-20 לחודש, אבל ב22 נותר מקום 🙂


השאירו תגובה