18 דצמבר 2011 | 15:24 ~ 6 תגובות | תגובות פייסבוק

ג'ו ורון ובראד ובל

חומרי צפייה וקריאה לראשית השבוע:

 

א.

רון הווארד וקנון קיימו ביו-טיוב תחרות: שלחו לנו צילומים שצילמתם על פי כמה קטגוריות. הווארד בחר את שמונה הצילומים שהוא הכי אהב בכל קטגוריה ונתן אותם לבתו, ברייס דאלאס הווארד ("העזרה") שתיצור בהשראתם סרט קצר. הסרט, "כשתמצאו אותי", בן חצי השעה, עלה כעת בבכורה ביו-טיוב. קיטש נאה.

 

ב.

"ג'ו ובל" של רוני קידר עלה להקרנות ב-vod של יס ושל הוט. יודעים מה? אולי זו הפלטפורמה המושלמת לצפות בו. הזמינו כמה חברים, הביאו כמה בירות, הכינו פופקורן, אספו ארבעה שקלים מכל אחד לממן את 20 השקלים שעולה בסרט ב-vod והזמינו אותו. אני עדיין משוכנע שהסרט יכול לייצר פולחן סביבו וסביב הרפליקות השנונות שלו. הנה טריילר שהכינה קידר לקידום הבכורה ב-vod:

 


 

 

ג.

מסתבר שיש גרסה בעברית לקיק-סטארטר. קוראים לה הד-סטארט. ובה תמצאו במאי בשם תומר, בוגר יחידת הסרטה צה"לית, שרוצה לגייס 3,300 שקלים כדי לביים סרט קצר בשם "ז'קלין", על מערכת יחסים בין נהג ובין תוכנת ה-GPS הנשית שמסובבת אותו על האצבע. צוות הסרט עובד כולו בהתנדבות, והסף נועד רק לצורך מימון השכרת הציוד ושאר הוצאות.

 

ד.

האנימטור הישראלי עוזי מור ביים גרסת לייב אקשן למשחק המחשב "באטלפילד 3":

 


 

 

ה.

זו מסוג הכתבות שאני מאוד מחבב: הסיפור מאחורי הפקת "מאניבול", סרט הבייסבול שכמעט נגנז ביוני 2009, אחרי שהאולפן לא אהב את החזון שהציע סטיבן סודרברג. אבל בראד פיט לא ויתר. התקציב קוצץ (האולפן שילם 50 מיליון דולר, 10 מיליון הלכו לפיט, 10 מיליון בוזבזו בשנים שעד שההפקה יצאה לדרך, והסרט היה צריך להיעשות ב-30 מיליון דולר), ופיט גייס את ארון סורקין לשכתוב ואת בנט מילר לבימוי. כתבה בוודאי לא מגיעה בתזמון מקרי, חודשים אחרי שהסרט כבר יצא למסכים. המסר ברור: כל האנשים המוזכרים בכתבה – מפיקים, הכוכבים, הבמאי, התסריטאים והעורכים – רוצים מועמדות לאוסקר.

נושאים: בשוטף

6 תגובות ל - “ג'ו ורון ובראד ובל”

  1. קורמן 18 דצמבר 2011 ב - 21:15 קישור ישיר

    לא כל כך ברור לי למה בשום מקום חוץ מבסריטה לא הזכירו את ישראל דוד. היום הובא למנוחות האיש עם הקילומטראז' הכי מטורף של קולנוע ישראלי אי פעם. די במבט חטוף בעמוד שלו בimdb (ראה לינק) כדי להבין שלא היה פה איש תעשייה שיכול להתחרות בו, הוא לקח חלק כמעט בכל סרט שנעשה בארץ והטביע בכולם את חותמו. ומשום מה אף אחד לא כותב על זה. מילא בלוגים, אבל אפילו באתרי החדשות אין שום איזכור. עולם אכזרי. לא מה שהייתי מצפה עם לכתו של איש מקצוע בסדר גודל כזה.

  2. gיא 18 דצמבר 2011 ב - 22:18 קישור ישיר

    הקליפ של בטלפילד דומה למשהו אחר שראיתי היום
    http://youtu.be/Zo5-XpQ5Jkk
    כנראה שהקרב האבוד עם call of duty דוחף את ea למקומות קיצוניים ויצירתיים.
    יפה יפה.

  3. מיקי 18 דצמבר 2011 ב - 22:29 קישור ישיר

    http://www.twitvid.com/RZTDH
    שום מילה על זה?

  4. דן 18 דצמבר 2011 ב - 23:01 קישור ישיר

    @מיקי – לא.

  5. לקורמן 19 דצמבר 2011 ב - 8:03 קישור ישיר

    ביום שישי זמן קצר לאחר מותו קיבלתי את הידיעה וכעבור זמן לאחר שהתאוששתי מעט מההלם, התקשרתי לכתב קולנוע מוויינט, סיפרתי לו על מותו של ישראל ועל פועלו אך תגובתו היתה שזאת ידיעה שלא נוגעת לקהל הרחב אלה נוגעת לאנשי תעשייה בלבד. אכן עולם אכזר.


השאירו תגובה