19 פברואר 2012 | 12:50 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

עוד סוף שבוע חלש בקופות בישראל

מי שכח את "לא תשכח"? בטבלת שוברי הקופות של "בוקס אופיס מוג'ו" של השבוע שעבר מצוין ש"היורשים" היה הסרט הנצפה ביותר בישראל, בפעם הרביעית. הוא מכר, על פי הטבלה, כ-11,000 כרטיסים בסוף השבוע שעבר. אבל מה שחסר בטבלה זה את "לא תשכח", שכפי שדיווחנו כאן בשבוע שעבר היה מאוד צמוד אל "היורשים" בסוף השבוע הראשון שלו, גם הוא עם כ-10,000 כרטיסים. אלא שמפיציו לא דיווחו עליו, וכך "היורשים" ברשומות הפומביות שמר על מקומו הראשון.

 

לכן טבלאות מכירת הכרטיסים של הרשתות בארץ הפכו למדד אמין יותר לבדיקת הצלחת סרטים בקרב הקהל המקומי אף יותר מהטבלה הלכאורה-רשמית יותר של "בוקס אופיס מוג'ו".

 

אז מה קרה בסוף השבוע הזה בבתי הקולנוע בארץ? לא הרבה, עדיין איטי. בסינמה סיטי, שם נמכרים רוב כרטיסי הקולנוע של ישראל, הסרטים הכי נצפים היו 1. "איש על הקצה", סרט בהפצת יונייטד קינג (ראו הסבר למה בשבוע שעבר). 2. "לא תשכח". 3. "טעון הגנה" (הסרט עם דנזל וושינגטון). 4. "היורשים". 5. "אשת הברזל".

 

בגלובוס מקס צפו בסוף השבוע ב- 1. "טעון הגנה", סרט בהפצת ג.ג. 2. "לא תשכח". 3. "המבריח". 4. "היורשים". 5. "השטן שבפנים".

 

על פי אפליקציית יס פלאנט הסרטים הכי נצפים שם בסוף השבוע היו: 1. "לא תשכח" (סרט בפצת פורום פילם). 2. "היורשים". 3. "בגידה כפולה" (החדש של סטיבן סודרברג). 4. "הכל בשביל הכסף". 5. "אשת הברזל".

 

זו עדות לשבוע חלש, מבחינתי, בו אין סרט אחד שסוחף את הכלל, ולכן כל רשת מצליחה לדחוף קדימה את הסרטים שבעלי הבית שלהם מפיצים בעצמם. שלושת הסרטים הכי נצפים ברשצתות הם סרטים שהרשת עצמה מפיצה.

 

את "איש על הקצה" ראו כבר 74,328 איש ואת "אשת הברזל" (על הקצה) ראו כבר 52,533 איש, כך על פי יונייטד קינג. "היורשים" חצה את המאה אלף צופים. את "השטן שבפנים" ראו בסוף השבוע הראשון שלו כ-5,000 איש. ואת "מלחמת הכוכבים, אימת הפנטום" בתלת מימד ראו בערך חצי מזה (ב-21 אולמות!). אאוץ'.

 

=================

 

אינדי-ווייר שואלים את המועמדים לאוסקר חמש שאלות. הנה תורו של יוסף סידר, בו הוא משבח את סרטי השנה החולפת שראה: "מאניבול", "הארטיסט", "פרידה" ו"שלטון החוק" של רענן אלכסנדרוביץ'.

 

ואני מזכיר לכם שמחרתיים, יום ג', ישכים סידר קום בלוס אנג'לס כדי להיות אתכם כאן בבלוג ב-17:30 שעון ישראל ולענות לשאלותיכם. ממחר יהיה אפשר להשאיר כאן שאלות בשבילו.

 

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “עוד סוף שבוע חלש בקופות בישראל”

  1. אלביס 19 פברואר 2012 ב - 15:52 קישור ישיר

    אני הייתי רוצה לבקש מסידר תמונה שלו עם האיש שאמור למלא את הכיסא שלו שהוא הולך לשירותים. מעניין מי זה האיש הזה?


השאירו תגובה