14 נובמבר 2016 | 11:31 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

טיזר ראשון ל״נורמן״, סרטו החדש של יוסף סידר

סטיב בושמי וריצ׳רד ב״נורמן״, סרטו של יוסף סידר screen-shot-2016-11-14-at-11-25-00-am

זה עוד לא ממש טריילר, אלא טיזר, כלומר רק קטע מתוך סצינה, שאמורה לתת לנו את הטעם והטון של ״נורמן״, סרטו החדש של יוסף סידר, קופרודוקציה אמריקאית-ישראלית. ״אי שם בעיירה קטנה מעבר לים״, אומרת כותרת הפתיחה, לפני הסצינה שבמרכזה יושבים סטיב בושמי וריצ׳רד גיר, ומציגה מה שנראה כמו דירקטוריון של עמותה יהודית (בית כנסת, מוסד חינוך או בית חולים), שמנסה להבין איך להתמודד עם התרומה האלמונית ששהשיג נורמן אופנהיימר (גיר), אדם שעיסוקו הוא גיוס כספים. זו סצינה שראוי לראות יותר מפעם אחת, כי יש בה אלמנט של כוריאוגרפיה בתזמון בין האנשים וכיווני המבט שלהם. הסרט – ששמו המלא הוא ״נורמן, עלייתו המתונה ונפילתו התלולה של מאכער ניו יורקי״ – יעלה בישראל ובארצות הברית במרץ (בלי נדר, כמו שכתוב בכותרת הסיום).

 

הטיזר שעלה בישראלי לפני ארה״ב, שם הוא מופץ על ידי סוני קלאסיקס, עלה הבוקר בדף הפייסבוק של הסרט.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “טיזר ראשון ל״נורמן״, סרטו החדש של יוסף סידר”

  1. איתן 15 נובמבר 2016 ב - 9:14 קישור ישיר

    האסוציאציה הראשונית שלי היא סצינת החדר הקטן מתוך "הערת שוליים". החדר כאן יותר גדול, אבל הצילום הדחוס, הקצב הקומי המהיר, וגם כולם נגד אחד – סרט גדול יותר, לכאורה אחר, אבל אולי בעצם רק שדרוג של סידר הקודם. ביחד עם הטיזר הקודם ששוחרר (בחנות הנעליים), זה נראה טוב מאוד.

  2. יובל נ. 15 נובמבר 2016 ב - 18:55 קישור ישיר

    שמת לב לאלוזיה לסעודה האחרונה? שנים עשר אנשים יושבים סביב שולחן ארוך, ואחד מהם מכריז על הנכנס: "המושיע שלנו הגיע סוף סוף".

  3. ערן 16 נובמבר 2016 ב - 17:56 קישור ישיר

    מאוד אוהב את סידר, אבל לא ברור לי למי הם מוכרים את הסרט.
    הרי הטיזר הזה לא מגיע מסוני קלאסיק.
    זה נראה כמו האחים כהן, בלי האחים כהן.


השאירו תגובה