שיר סיום
הנה, מתוך הגרסה הישראלית ל"נערות החלומות": במקום אדי מרפי ושלושת הסופרימז מאחוריו, מתי כספי ושלישיית שוקולד מנטה מסטיק. שימו לב למגפי הפלטפורמה שלהן.
ולמרות שההקלטה והמיקס איומים, מדובר בשיר הישראלי האהוב עלי בכל הזמנים, ושיר "בוקר טוב" מעורר ומשובח
שיחקת אותה, מקסים ביותר
נפלא להתחיל ככה את ההבוקר 🙂
שני כבאים עם גרזנים צריך כדי להוריד לי את החיוך (:
אחלה בוקר.
"אם לא היו שחורים, יהודים והומואים לא היה קיים האוסקר", זה המשפט שיזכרו ויצטטו מהטקס השנה, אלן דג'רנס מקסימה ואינטלגנטית כתמיד.
אגב, קלטתם את ג'ודי פוסטר על השטיח האדום? לא הגיע הזמן שהמקסימה הזאת כבר תצא מהארון? כל הוליווד יודעת!
טוב, אז חזרתי הביתה ב-11 בערך, והתישבתי לראות את כל מה שלא ראיתי בבוקר. אשר יגורתי בא: ההקלטה נחתכה בדיוק בנאום התודה של וויטקאר, ולא ראיתי את סקורסזה(סקורסזי ?) מקבל את הפרסים לבימוי והסרט. אבל בגדול: מאוד נהניתי מהטקס השנה. אמנם קצת ארוך מדי, עם כמה קטעים מיותרים ואפילו תמוהים (הקליפ של מייקל מאן, לדוגמא), אבל דג'נרס היתה הרבה יותר טובה ממה שחשבתי, וההרגשה שלאורך הטקס אתה לא ממש יודע לאן זה הולך. ולמרות שבסופו של דבר זה התישר לפי הסטטיסטיקה הישנה, זה עדיין היה לא צפוי.
מזכר לעצמי: לקנות לאפ-טופ. כל עוד יכולתי להשתתף בלייב בלוגינג, זה היה כיף לא נורמלי. רק אם אפשר בשנה הבאה לא לרוץ מהסלון לחדר ובחזרה…
טוב, אפשר לחזור לדבר על הסרטים עצמם ? מתי "המבוך של פאן" מגיע ?
ב-15.3
שיר נפלא… מתי כספי גאון!
לגמרי אחד מהשירים הנפלאים שיש!
אח, איפה הימים ההם?… (לפני שנולדתי נראה לי…)
דרך נפלאה לסיים את האוסקרים של השנה.
יאיר מה עם ביקורת ל"רמז לסקנדל" אין בעיתון גם לא בסוף!
רוה ליוני: עוד לא ראיתי (בוז למחרימים). אבל הפסקול של פיליפ גלאס נפלא.
אוף טופיק:
https://cinemascope.co.il/?p=309#comment-22633
שני הסנטים שלי על "רמז לסקנדל" (ביקורת מהירה).
אני אישית מאוד אהבתי, למרות שאני מאוד יכול להבין את אלה שיסלדו מהסרט או יתאכזבו מהסוף שלו. זה סרט אינטנסיבי מאוד, מבויים באופן מהיר יותר מרוב הדרמות הבריטיות המקובלות, ויחסית ל"המלכה" הוא נראה כמו סרט של טוני סקוט. דנץ' נותנת הופעה מצויינת, עמוקה ומרתקת יותר מזאת של מירן, לדעתי, ובלאנשט משלימה אותה מצויין בפחד שלה, באופן בו היא מתנהגת מולה כמו תלמידה סוררת שלא מצליחה לחזור למוטב. והיא כל-כך יפה. היא כל כך יפה. דווקא ביל ניי קצת חרק לי. לא נורא.
המוסיקה של פיליפ גלאס היא אלמנט שאי אפשר להתעלם ממנו, בטח לא בקולנוע "גת" עם מערכת הסאונד המעולה. היא כמו מתנהלת בקיום משל עצמה, סהרורית, בומבסטית. לפעמים זה מפריע, ויש רצון שהסרט קצת יאט, יחליש את המוסיקה, אבל בסופו של דבר מבינים כמה היא אינטגרלית לסרט, לאופרה המודרני והריאליסטית שהוא מציג לפנינו.
אולי אני קצת מגזים, אבל כשאני כותב מהר אני גם נוטה להתלהבות. חוצמזה, תמיד כיף לראות סרט ב"גת", לא?
הדבר היחיד שבא לי להגיד על האוסקרים (לא ראיתי לא את הטקס ולא אף חלק ממנו עד עכשיו) נגנב באופן מוצהר מבלוג קולנוע אחר:
Low Points: Seeing Emmanuel Lubezki lose for cinematography (for Children of Men) to Pan's Labyrinth. I'd argue that Lubezki was the most deserving frontrunner in the entire building in *any* category. That was hard to sit through.
עם כל הכבוד למבוך של פאן.
מוסכם.
זה רק אני, או שIMDb חזר לעצמו?
טעות שלי, הדף הראשי נשאר אותו דבר, אבל בדפים הפנימיים זה החדש.
אני יודעת שזה ממש לא קשור אבל אחרי הלילה הארוך שחלקנו בילינו ביחד אני מרשה לעצמי להתחנן לעזרתכם, חובבי קולנוע יקרים, אני מחפשת דירה בנרות – דירת שני חדרים בערך לזוג בתל אביב – אם מישהו שומע על דירה נאה שמתפנה ורוצה לעשות לי טוב על הנשמה, אני ב- avitalbek@gmail.com
יאיר, מקווה שאתה לא כועס… פעם ראשונה ואחרונה, ורק בגלל שזו כבר קהילה.
רוה לאביטל: אם זו קהילה, נראה אתכם מבלים שבוע באותה דירה עם וילנצ'יק.
אדי מרפי לא הופיע עם הסופרימס, בילבלת מציאות ובדייה.
אנשים ממש מוכנים להתאבד בשביל לגור בעיר הזאת
(או לחלופין להיות מוחרמים מהאתר עקב פרסום אסור)
אני גר בת"א ואני ממש ,אבל ממש לא מבין מה כולם מתלהבים לגור כאן:
1.אוויר מזוהם
2.פקקים
3.אין חניה
4.משפצים כל הזמן ובכל מקום-אני גר כאן 4 שנים ועוד לא היה יום אחד שלא העיר אותי מהשינה איזה פטיש אוויר.
5.הבניינים באיכות ירודה ובמקרה של רעידת אדמה (שבטוח תגיע מתיישהוא, זה רק עניין של זמן) כל הבתים שנבנו בשנות ה60 ומטה פשוט יקרסו
6. האם שווה לשלם 4000 שקל בחודש בשביל תענוג מפוקפק שכזה?
אביטל – לא נראה לי שיכעסו עלייך, אם כבר – ישמחו שאת מרגישה בבית בבלוג הזה. באופן אישי, אני מבטיח לעדכנך אם אשמע על משהו מעניין. רק לפני שבוע מצאתי לחבר ירושלמי דירה בת"א…
וגיא אורבני(אק)- לא הייתי מוכן להתאבד כדי לגור כאן, וגם אני לא מאוד מתלהב מהעיר הזו בעניינים 1-5 שהזכרת (ופשוט משלם פחות מהסכום הנקוב ב-6). אני גם לא יכול להעיד על הכלל, אבל אני מרגיש שאם לא אגור כאן, אני אמות תרבותית. כאחד שבילה זמן לא מבוטל מחייו בצפון הרחוק של הארץ (יותר צפון מחיפה. הרבה יותר), אני יכול להגיד בפה מלא שהעיר הזו מציעה משהו לכל אחד, ולי היא מעניקה תרבות שאין בשום מקום אחר בארץ. לצערי, כמובן.
כמעט שכחתי! לכל הפוסלים והמקטרים בעניין הימורי האוסקר: אני באמת לא מבין אתכם.
לא רוצים להיסחף בגל החזאות שפקד את הבלוג בקודקודו וחילחל כלפיי מטה? לא צריך.
אבל למה לנסות להרוס לאחרים שכן רוצים??
אני ממש לא חובב הימורים כפייתי, אבל נהניתי – כי זה כיף להיסחף. זה מוסיף עניין בעיניי, לטקס שגם ככה היה די בלתי צפוי השנה בכמה קטגוריות (לפחות לפני).
מה זו הפולניות הזו? מה אכפת לכם שאנשים נהנים? מדוע אתם מקניטים אותם, ומקטלגים אותם כעוסקים בהבלים? האם עליי לעסוק רק בדברים מעמיקים? או אולי לחדול מעיסוקיי מפני שעברו מהעולם, והם כבר פאסה?
אתם יודעים מה יותר "פאסה" מהימורי אוסקר?
המילה "פאסה"! היא כל-כך שנות ה-90…
גם צריך לדעת איך להמר!
אני מסכים עם אורון
אין שום "פאסה" בהימורי אוסקר ובאוסקר בכלל
גם הטקס וגם ההימורים הנלווים אליו פופולארים יותר מאיי פעם
אני מהמר על האוסקר עוד מ1993 (לפני שהיה אינטרנט ולפני שידעתי מה זה גילדת הבמאים),כשעיתון "תל אביב" הואיל בטובו לפרסם את המועמדים בכל הקטגוריות (אחרת לא הייתי יכול לדעת מי מועמד).
יאיר, ההלצה הזו על חשבוני היא לא במקום. מאיפה לך לדעת מהם ההרגלים הביתיים שלי, אני התבדחתי עליך ועל חיי משפחתך?, אני מבקש ממך להסיר את ההערה הזו.
דרך אגב, הערה כזו היא סתם התגרות.
Thanks for the post. I liked reading it.