11 מרץ 2013 | 14:52 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

למה אני מחכה?

 

למה אני מחכה? לזה, למשל:

הספיישל החדש של לואי סי.קיי (בחליפה ועניבה!) יעלה ב-HBO ב-13 באפריל.

 

 

וגם לזה, למשל:

 

 

"סטאר טרק" עם סצינות "מלחמת הכוכבים" מובהקות. חילול הקודש לאנשי "מסע בין כובים", וואחד פאק-יו מכיוון מחנה "מלחמת הכוכבים" (שאני מנוי עליו). עכשיו אני מבין איך ג'יי.ג'יי אברמס קיבל את הטלפון מקתלין קנדי לבוא לערוק למחנה "מלחמת הכוכבים". (אבנר שביט כבר ראה חצי שעה מהסרט).

 

וגם לזה: ג'ון סטיוארט הולך לביים בקיץ את סרטו הראשון (וייצא לחופשה בת 12 שבועות מ"הדיילי שואו", בה יחליף אותו ג'ון אוליבר).

 

ומאוד לזה: כריסטופר נולן יביים את "Interstellar", סרט מדע בדיוני שיופץ בארץ על ידי וורנר/גלובוס גרופ וייצא בנובמבר 2014. כריסטופר נולן מביים מדע בדיוני נשמע לי פשוט ענק.

 

וגם לזה: החדש של סופיה קופולה עם אמה ווטסון על הכנופיה ששדדה את פריס הילטון:

 

 

 

 

ולזה בת השמונה שלי מחכה:

 


סרט אנימציה ישראלי באורך מלא לילדים בבתי הקולנוע? מתקדמים. ועוד של המותג מיקמק, שילדי כיתה ג' שאני מקורב אליהם די מתלהבים ממנו (אתר, בובות, ספרים, סדרת טלוויזיה, זיכיון שלם תוצרת הארץ סביב עולם מונפש). הבלוג של המכללה הישראלית לאנימציה מביא עוד פרטים על ההפקה.

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “למה אני מחכה?”

  1. איריסע 11 מרץ 2013 ב - 19:47 קישור ישיר

    סרט חדש של נולן? ועוד מד"ב? אני שם עוד לפני שצילמו פריים אחד!

  2. קמרלינג 11 מרץ 2013 ב - 19:47 קישור ישיר

    איתך לאורך כל הדרך, אבל דבר אחד מבאס אותי עמוקות: Interstellar היה במשך זמן לא קצר אחד מאותם פרויקטים שספילברג תכף מתפנה אליהם. ואתה יודע, ספילברג מביים מדע בדיוני נשמע אפילו טוב יותר. הנה משהו רלוונטי מסלאשפילם: http://www.slashfilm.com/christopher-nolans-interstellar-wont-be-quite-the-same-script-steven-spielberg-considered-shooting/


השאירו תגובה