16 יוני 2013 | 18:00 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

דרכים מטופשות למות

שתי תוספות לפוסט מאתמול:

עדכון מהקופות: "פלאות" של אבי נשר עומד כרגע על כ-62,000 צופים. החלוקה היא כזאת: 21,000 צופים בסוף השבוע הראשון + 16,000 צופים בהקרנות טרום בכורה (בתשלום) + 9,000 צופים בימי החול + 16,000 צופים בסוף השבוע השני, עד אתמול.

===============

ובהמשך לידיעה על ההקרנה של "מי מפחד מהזאב הרע" בפסטיבל FrightFest הבריטי מצטרפת הידיעה הנספחת, שהסרט יעלה להקרנות מסחריות בישראל ב-15 באוגוסט. האם קהל צעיר יגיע לסרט מתח ישראלי?

===============

טל לוטן, אנימטורית הבית, נמצאת בפסטיבל האנימציה אנסי בצרפת ומדווחת משם בבלוגה על סרטי האנימציה הקצרים והארוכים שזכו אמש בפרסים. הזוכה בפרס הראשון לסרט אנימציה קצר הוא סרטו החדש של הקנדי כריס למברת, שכבר זכה באוסקר על סרט האנימציה התיעודי המבריק שלו, "ריאן".

זוכה נוסף, בקטגוריית הסרט המוזמן, הוא מה שהוגדר כבר בתור "הלהיט הוויראלי הגדול בתולדות אוסטרליה": "Dumb Ways to Die", פרסומת לזהירות ליד רכבות, מטעם חברת הרכבות האוסטרלית, שהפכה לסרטון אנימציה שביים ג'וליאן פרוסט, וגם לשיר שהפך להיט וגם לאפליקציה לסמאטרפון. זה הסרטון:

 

 

הנה, למשל, עוד אחד הסרטים הזוכים: מאת היוצרים של "טרופותי", עיבוד ל"מקום על המטאטא", ספר אחר של ג'וליה דונלדסון, עם הקולות של ג'יליאן אנדרסון, רוב בריידון וסיימון פג.

==================

אם תיכנסו לאתר של פסטיבל ירושלים ולדף הפייסבוק שלהם תקבלו כבר טפטופים ראשונים מתוך תוכניית הפסטיבל שתיחשף רשמית רק בסוף השבוע הקרוב.

למשל, "שלגיה", הגרסה הספרדית, האילמת, בשחור לבן שביים פבלו ברחר ("טורמלינוס"). למשל, "הגנן", סרטו החדש של מוחסן מחמבלאף, שצולם בישראל (ידיעה שכבר התפעלתי ממנה לפני כמה חודשים). למשל, "דם אפל", הסרט האחרון בו השתתף ריבר פיניקס, שמת לפני סוף הצילומים והיה גנוז ולא גמור במשך עשרים שנה. למשל, "Millenial Rapture", של היפני קוג'י וואקאמטסו, שהיה המפיק של "אימפריית החושים" ושנהרג בשנה שעברה בתאונת דרכים, אחרי שסרטו הוקרן בפסטיבל ונציה. למשל, "צ'יסול", הסרט הקוריאני שזכה בתחילת השנה בתחרות הבינלאומית בפסטיבל סאנדאנס. או למשל "הענק וגנו" ("The Selfish Giant"), סרטה החדש של קליו ברנרד, שסרטה הקודם, "ארבור", הוקרן בירושלים לפני שנתיים (וכתבתי עליו כאן).

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “דרכים מטופשות למות”

  1. טליק 17 יוני 2013 ב - 10:46 קישור ישיר

    כריס לנדרט'. כריס למברת הוא מישהו אחר לגמרי…


השאירו תגובה