30 יולי 2014 | 22:46 ~ 6 תגובות | תגובות פייסבוק

״זינוק בעליה״, טריילר

zinuk_finall

בואו נדבר רגע על אסטרטגיה. אחת ההפתעות הכי גדולות של ״זינוק בעלייה״ היא מלי לוי-גרשון (טוב, היא לא באמת הפתעה, היא כבר היתה מצוינת ב״המשרד״). היא נהדרת בתור מורה לערבית חובבת שירה, שהיא סוג של ברווזון מכוער. אם מפיקי הסרט היו מסתכלים טוב-טוב במירוץ לפרסי אופיר הם היו רואים שקטגוריית שחקנית המשנה פתוחה למדי, ובסרט אנסמבל שכזה, התפקיד של לוי יכול להפוך אותה למועמדת בולטת בתור שחקנית משנה, לצד נלי תגר ו/או שני קליין מ״אפס ביחסי אנוש״, עליזה רוזן מ״מיתה טובה״, דאנה איבגי מ״את לי לילה״ ודליה בגר מ״גט״ או קרן מור מ״פרינסס״ (ואם יש צדק, גם ריטה שוקרון מ״אנשים כתומים״), והיא היתה נותנת להם פייט הגון, והיתה יכולה להפתיע ולזכות.

אבל מפיקי ״זינוק בעליה״ לא חשבו מבחינה אסטרטגית, אז הם שיבצו את מלי לוי בקטגוריית השחקנית הראשית, אולי הקטגוריה הכי צפופה והכי תחרותית בפרסי אופיר השנה: לירון בן-שלוש מ״את לי לילה״, רונית אלקבץ מ״גט״, דאנה איבגי מ״אפס ביחסי אנוש״, לבנה פינקלשטיין מ״מיטה טובה״, שירה האס מ״פרינסס״ ונעמי לבוב מ״יונה״ (זו קטגוריה כל כך צפופה שבטח יהיו בה שש מועמדות). כלומר, בתור שחקנית משנה לוי היתה יכולה להיות מועמדת כמעט ודאית, ואולי אפילו להפתיע ולזכות. בתור שחקנית ראשית הסיכוי שלה להיות מועמדת מאוד נמוך. אם אחת מהשש הנ״ל לא תהיה מועמדת, שרית לרי מ״הגננת״ ויעל אבקסיס מ״ערבים רוקדים״ יכנסו לפני מלי לוי.

אסטרטגיה.

הנה הטריילר שעלה היום ל״זינוק בעליה״, שיוצא ב-14.8. הבשורה הטובה: זו הקומדיה הרביעית השנה, אחרי ״אפס ביחסי אנוש״, ״שושנה חלוץ מרכזי״ ו״מיתה טובה״. ואם כבר ראיתם את ״שושנה חלוץ מרכזי״ אולי תוכלו להסביר לי איך בשני הסרטים שצולמו בירושלים יש סצינה דומה של רופא פלסטי שעומד מול פציינטית ומתמקח איתה על גודל השתלים שהוא ישתיל לה?

זהירות: ציצים (עד שיו-טיוב יצנזרו אותם).

 

נושאים: בשוטף

6 תגובות ל - “״זינוק בעליה״, טריילר”

  1. דודי מיכאלוב 30 יולי 2014 ב - 23:05 קישור ישיר

    טריילר די אמצע הדרך. מצביע על סרט שקליל וסתמי מידי אולי.
    נדמה ש"קליל" הולכת להיות התכונה היחידה שתהיה לסרט הזה.
    באגף הצחקוקים לא נרשמה סערה גדולה.
    אך ללא ספק, רותם זיסמן כהן היא שחקנית. השאר שמוזכרים כאן בסדר,
    אבל הרבה פעמים תקועים על ארשת הבעה אחת רוב הזמן.
    סווייד הערבי החנון, בראבא המלפפון המר-נירגן, מלי חייכנית, טיראן קודר.
    אבל זה 20% בצחוק. בוא ניתן לסרט צ'אנס. תסריט או סיפור הם מהות הסרט, גם מרלון ברנדו בשיאו לא יציל סרט ממש רע, וגם בן סטילר הליצן היה בכמה אחלה סרטים. חוזר ואומר- שחקנים- לא חשובים כמו שעשו מהם.
    שניםם לא ראיתי קומדיה ישראלית גדולה. אולי "אפס המשאבי אנוש" עשתה זאת.

  2. היריב 31 יולי 2014 ב - 2:12 קישור ישיר

    יש לך פריים מ"נישואים פיקטיביים" של בראבא וטפרסון, שנראה מה השתנה ב-25 שנה?

  3. איתי 31 יולי 2014 ב - 2:59 קישור ישיר

    מלי לוי גם הרשימה מאוד ב"התאבדות" המפתיע, אך גם שם היא הוגשה לשחקנית ראשית. וגם "סרט עם קתרין דנב" הוא קומדיה, אמנם פרינג'ית ועל גבול החובבנית, אבל חיננית מאוד ויותר מוצלחת מ"שושנה חלוץ מרכזי".

  4. איתן 31 יולי 2014 ב - 7:41 קישור ישיר

    אתה לא הראשון שאני שומע אותו אומר את זה, אבל אני לא מסכים. לא אהבתי את מה שמלי לוי עושה ב"זינוק בעליה", וממש לא אהבתי אותה ב"התאבדות".

    לגבי עידית טפרסון: היא קצת נשדדת בסרט הזה. רוב הסרט היא ישנה.

    לגבי "שושנה": מסכים לגמרי עם ההערה של איתי. "סרט עם קתרין דנב" אכן מצחיק יותר מ"שושנה". גם "זינוק בעליה" מצחיק יותר מ"שושנה". למרבה הצער, כמות הצופים המשותפת של שניהם לא תגרד את מה ש"שושנה" מביא. (אבל אני שמח מאוד על ההצלחה של "אפס ביחסי אנוש", שעדיין מפציץ. ואם, ב"ה, המלחמה תיגמר בימים הקרובים, יש לצפות לגל שני של צופים שיבואו לראות)

  5. פידלר 31 יולי 2014 ב - 10:06 קישור ישיר

    אם מלי לוי-גרשון הייתה מוצבת כשחקנית משנה היא באמת הייתה מקבלת מועמדות בטוחה וכנראה גם הייתה זוכה

  6. צביקה 31 יולי 2014 ב - 12:33 קישור ישיר

    נראה לי שפרס שחקנית המשנה די סגור לדאנה איבגי על "את לי לילה", לא?


השאירו תגובה