08 ספטמבר 2009 | 08:50 ~ 6 תגובות | תגובות פייסבוק

אזעקת שווא וצרות אחרות

תייקו תחת "אזעקת שווא". את הימים האחרונים העברתי במחלקת ילדים אחרי שהקטנטונת הבהילה אותנו עם סימפטומים שנראו בתחילה מאוד דומים ל-n1h1. המעבדה היחידה בתל השומר, כך מספרים, לא עומדת בנטל הבדיקות, וכך חיכינו וחיכינו והקטנה קיבלה טמי-פלו (ליתר בטחון) עד שהגיעו התשובות השליליות. אז לבסוף הכל בסדר. מה שהיה – סתם וירוס שגרתי, לא כזה מהכותרות – עבר, וזה לא השפעת ההיא. זה הולך להיות חורף מסובך מאוד להורים של ילדים אסתמטיים.


================


ובתיבת הדואר חיכתה הזמנה: לטקס פרסי אופיר נקבע בשעה טובה תאריך – מוצאי שבת, 26.9, 20:00, באודיטוריום רפפורט בחיפה. הטקס ישודר בערוץ 2 (רשת).  האמת? אני קצת מבואס. קיוויתי שהשנה האקדמיה לא תמצא פרטנרים להפקה או זכיין משדר והפרסים יצטרכו להיות מחולקים ללא שידור טלוויזיוני. זה היה מחזיר את האירוע קצת לפרופורציות הנכונות שלו. ניחא.

מה שאומר שכבר ממש הגיע הזמן לפרסום המדגם שלי, שהיה אמור לעלות כבר ביום חמישי. איכשהו בכל פעם שאני מבטיח משהו, משהו משתבש בלוחות הזמנים. אז אני לא מבטיח. אבל עד מחר בבוקר אני מקווה לגמור אותו. רוצים לנחש בינתיים מי מוביל במדגם?


===========



ועוד בעניין האופירים: פרויקט נחמד של קפיטן פראקסה בבלוגשל קולנוע לב – שאלון אחיד לחמשת הבמאים המועמדים לפרס אופיר. רנן שור על "הבודדים", ארז תדמור ושרון מימון על "סיפור גדול", ירון שני (בלי סכנדר קובטי) על "עג'מי", שמוליק מעוז על "לבנון" ורוני ניניו על "היו לילות".


=============


וחוץ מזה, אני עדיין משלים פערים מסוף השבוע:




שני האנשים בצילום הם מבקר הקולנוע הפיליפיני-קנדי אלקסיס טיוסקו (משמאל), ובת זוגו, עיתונאית הקולנוע הסלובנית ניקה בוהינץ. הוא סיקר את הקולנוע האסיאתי, ובייחוד את הגל החדש הפיליפיני, לעיתונים בפיליפינים ובעולם והיה ממייסדי האתר criticine, העוסק בקולנוע של דרום-מזרח אסיה; היא היתה מאוצרי הסרטים בפסטיבל הקולנוע ליובליאנה. הם גרו יחד במנילה ובסוף השבוע הם שבו לביתם והפריעו לפורצים שהיו עסוקים בשוד הבית. הפורצים ירו בהם למוות. "סקרין דיילי" דיווח. דיוויד האדסון מלקט הספדים.


=============


רוצים לראות איך 24 שעות מחייכם מתאדים?

ב-5 בספטמבר 2008 התפרסו 80 צוותי צילום ברחבי ברלין ותיעדו את העיר וכמה מתושביה במשך 24 שעות. אחרי שנה של עריכה יצא מזה פרויקט בשם "24h Berlin", המוגדר כ"תוכנית הטלוויזיה הארוכה אי פעם". זהו סרט תיעודי באורך 24 שעות רצופות והוא שודר בשבת האחרונה בערוצי טלוויזיה שונים באירופה, 24 שעות של עיר בזמן אמת. ואפשר לראות את כל 24 השעות – ב-24 פרקים נפרדים, באתר הסטרימינג המשובח The Auteurs.

נושאים: בשוטף

6 תגובות ל - “אזעקת שווא וצרות אחרות”

  1. מולה 8 ספטמבר 2009 ב - 18:03 קישור ישיר

    ראיתם את הפוסט האחרון שעלה בבלוג של קולנוע לב?
    http://blog.lev.co.il/?p=275

  2. איתן 8 ספטמבר 2009 ב - 18:24 קישור ישיר

    לפי תכנית הקולנוע של אל ג'זירה (סניף לונדון), סקנדר קופטי נמצא עכשיו בדוחא, מדריך תושבים מקומיים במלאכת הקולנוע, לקראת פסטיבל הקולנוע המקומי הממשמש.
    (אין לי זמן כרגע לחפש את הלינק הרלוונטי. תחפשו ביו-טיוב, "The fabulous picture show").

  3. אסף קורמן 8 ספטמבר 2009 ב - 18:41 קישור ישיר

    רק בריאות!!!

    ובאותה הזדמנות, הנה הסיקור המפורט שלי על פסטיבל ונציה באתר האוזן, אם מישהו מתעניין:
    http://www.third-ear.com/p_Article.aspx?id=972

    מקווה שבסדר מצידך שאני מלנקק לטור של עצמי.
    אם לא, אתה מוזמן להסיר תגובה זו…

  4. יואב 8 ספטמבר 2009 ב - 20:25 קישור ישיר

    בלי קשר לשום דבר, רציתי לשאול משהו, לפני כמה זמן פירסמת פה קישור לאתר עם סרטים קצרים של כל מיני במאים מפורסמים וכאלה, ובזמנו לא הספקתי להיכנס אליו ותכננתי להשתמש בו בעתיד (מה לעשות שרק אתמול סיימנו סמסטר ראשון) ופתאום אני מתחיל לחפש את זה (וכנראה בגלל ששיניתם9 את האתר או משהו…) אני ממש לא מוצא את זה

    יש סיכוי שלמישהו יש עדיין קישור לזה?

  5. סטיבי 8 ספטמבר 2009 ב - 20:59 קישור ישיר

    אמש סכנדר קובטי היה בתל אביב.

  6. (יובל) 8 ספטמבר 2009 ב - 22:36 קישור ישיר

    ליואב:

    http://www.42×42.com


השאירו תגובה