15 מרץ 2016 | 12:17 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

עדכוני ״סינמסקופ״: נפרדים מ״מאקו״; מיליון צפיות; מיזמים חדשים בדרך

כתבתי את זה בפייסבוק לפני כמה שבועות, אבל לא כאן: עונת האוסקרים של תחילת 2016 (במקביל חגיגות העשור לבלוג) הביאה ל״סינמסקופ״ את כמויות התעבורה הכי גדולה בעשר שנות קיומו. בינואר ופברואר נספרו כ-400,000 צפיות בחודש, מה שמביא ממש בימים אלה לשבירתו של שיא: הבלוג יחצה את קו מיליון הדפים הנצפים לשנת 2016 בתוך כשמונה שבועות. בשנים קודמות זה היה לוקח בין ששה לשבעה חודשים.

אבל השיא הזה, ככל הנראה, לא יישבר בקרוב כי שיתוף הפעולה התוכני והמסחרי של ״סינמסקופ״ עם ״מאקו״ (שאחראים לחצי מכל התעבורה הזאת) מגיע בעוד כמה שבועות לסיומו. חתמנו לשנה, המשכנו יחד שנתיים, ובקרוב זה יסתיים. יש עוד קצת זמן, אבל זה יקרה. תומר קמרלינג, שהחליף אותי לפני שנתיים ב״פנאי פלוס״, יחליף אותי כמבקר הקולנוע הקבוע של ״מאקו״ (קמרלינג עובר מ״בלייזר״ ומגיע ל״מאקו״ כסגן העורך החדש של איתי ולדמן ויהיה מבקר קולנוע על הדרך). את קמרלינג יחליף ב״פנאי פלוס״ אור סיגולי.

מה שאומר שאם אתם רוצים לפרסם ב״סינמסקופ״ או לקחת חסות על הבלוג, הניהול המסחרי שלו חזר לידיי, אז דברו איתי.

=====================

עוד כמה דברים שקורים במקביל ובלי קשר.

אחת. סדרת טלוויזיה דוקומנטרית חדשה שתעלה לשידור כמעט במקביל לסיום ההתקשרות עם ״מאקו״, אבל עליה כרגע אני עוד לא יכול לספר. פרטים בקרוב מאוד.

שתיים. מיזם ״ליבא״ שאני שותף לו, עולה מדרגה בשבוע הבא עם השקתו של בית ליבא בנוה צדק בתל אביב. אהוד בנאי, יוסי בבליקי, אביב גדג׳ ובוצר יופיעו בערב הפתיחה הרשמי (עוזי וייל ובבליקי הופיעו בערב הפתיחה הלא רשמי בשבוע שעבר). בטח יצא לכם לשמוע בשבועות האחרונים על ההרצאות השבועיות הסופר-פופולריות של סיון רהב-מאיר, שהפכו באחרונה לשיחת היום בתקשורת. אז זה ״ליבא״ (הנה).

ו״סינמסקופ״ ממשיך כרגיל.

ואפרופו סיון רהב-מאיר, את הפוסט הזה שלה קראתם?

 

נשלח הבוקר למשרד החינוך:אל: הנהלת חידון התנ"ך העולמי לנוערשלום וברכה,אני מודה לכם על הבחירה בי להנחיית החידון ביום…

Posted by ‎סיון רהב-מאיר‎ on Monday, March 14, 2016

 

 

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “עדכוני ״סינמסקופ״: נפרדים מ״מאקו״; מיליון צפיות; מיזמים חדשים בדרך”

  1. רונה 15 מרץ 2016 ב - 17:16 קישור ישיר

    אשריך


השאירו תגובה