01 מרץ 2017 | 18:45 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

שבוע ל״נורמן״: ריצ׳רד גיר יגיע לישראל לבכורת סרטו של יוסף סידר

ֿ

בעוד שבוע מהיום (רביעי, 8.3) תתקיים בירושלים הקרנת הבכורה של ״נורמן״, סרטו האמריקאי-ישראלי של יוסף סידר עם ריצ׳רד גיר בתפקיד הראשי. ריצ׳רד גיר יגיע לישראל להשתתף באירוע הפרמיירה. למחרת, יופץ הסרט בבתי הקולנוע בארץ וגיר וסידר יקייימו מסיבת עיתונאים. גיר יקיים גם כיתת אמן עם סטודנטים לקולנוע. סצינות מרכזיות בסרט צולמו בירושלים, בין השאר מה שהיא ככל הנראה הסצינה הלא-דוקומנטרית הראשונה בתולדות הקולנוע שצולמה בתוך אולם מליאת הכנסת.

ישראל היא המדינה הראשונה בה מופץ ״נורמן״, שהקרנת הבכורה העולמית שלו התקיימה בספטמבר בפסטיבלים של טלורייד וטורונטו. הוא יופץ בארצות הברית ב-14 באפריל על ידי סוני פיקצ׳ר קלאסיקס. בשבוע שעבר הופץ הטריילר האמריקאי המלא של הסרט, והיום עלתה הגרסה הישראלית שלו:

 

בראש הפוסט תמצאו את הפוסטר הישראלי של הסרט, והנה הפוסטר האמריקאי. נראה אם תצליחו למצוא את ההבדלים ביניהם (ההבדלים מרתקים, אגב, ןמלמדים לא מעט על דגשים בהפצה בין כאן ובין שם):

 

==========================

אגב, שימו לב לדן סטיבנס, שמופיע בתפקיד משנה ב״נורמן״ בתור ביל קאביש, יועצו של איל ההון ג׳ו ווילף (האריס יולין), אליו מנסה נורמן אופנהיימר להגיע. סטיבנס מככב עכשיו בסדרה החדש של אולפני מארוול, ״ליגיון״. ב-17 במרץ הוא יככב בתפקיד החיה ב״היפה והחיה״, שהולך להיות שובר הקופות הגדול הראשון של 2017, וירכז סביבו המון פרסום ויחסי ציבור. ב-7 באפריל הוא יככב בסרט ״הכרטיס״, סרטו של הבמאי הישראלי עדו פלוק; וב-14 באפריל הוא יככב ב״נורמן״. את שני הסרטים האלה הפיק הישראלי לשעבר אורן מוברמן. ואני חושב – אם כי, אני לא משוכנע – שההתקבצות הזאת סביב ״היפה והחיה״ אינה מקרית, אלא טקטית.

ומכיוון שכל דיון ב״הכרטיס״ חושף אותי להאשמות בנפוטיזם נראה לי שעכשיו, כהערת שוליים לאייטם על ריצ׳רד גיר, ואפרופו האזכורים לסטיבנס ומוברמן, זה תזמון מוצלח ורלוונטי לשתף את הטריילר ל״הכרטיס״ שהופץ לפני כשבועיים:

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה