28 פברואר 2017 | 20:05 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

טרנס מאליק ועלמה הראל מביימים בשמים

מתוך JellyWolf, סרט קצר עבור שאנל שביימה עלמה הראל

אתמול היה יום טוב לפרסומות לבשמים. נתקלנו בזה כמה פעמים בעבר: חברות בשמים לוקחות במאים בעלי שם לביים סרטים קצרים כדי להעביר אווירה וחושניות ותדמית (כי ריח לא עובר טוב בצילום). העלינו בעבר סרטים/פרסומות של מרטין סקורסזי, ווס אנדרסון  וונג קאר וואי, ודיוויד או. ראסל. ועכשיו צרפו להם שני שמות נוספים.

עלמה הראל, ממש כמו סקורסזי, ביימה סרט קצר עבור שאנל. ליסה בונה וקירסי קלמונס מככבות בסרט קצר, סוריאליסטי וחושני, שנראה כמו שילוב בין לארס פון טרייר וביונסה, אבל כבר טבועה בו חתימתה המזוהה של הראל, שגם בסרטיה התיעודיים נראית כאילו היא מביימת חלומות או זכרונות:

 

וטרנס מאליק – טרנס מאליק! – ביים פרסומת לבושם של גרלן עם אנג׳לינה ג׳ולי. טרנס מאליק מביים את אנג׳לינה ג׳ולי. וזה נראה בדיוק כמו טרנס מאליק (עם אותה מוזיקה מתוך ״To the Wonder״ שלו עם בן אפלק) וזה לא לקח לו חמש שנים להשלים. דקה של מאליק:

זה קצת עושה לי חשק לראות סרט תיעודי של מאליק. סתם, יום בחיים של מישהו.

מה שמזכיר לי: למאליק יש סרט חדש שיעלה באמריקה במרץ (אחרי בכורה ב-SXSW), ״משיר לשיר״, המתרחש בסצינת המוזיקה של אוסטין, טקסס, עיר מגוריו של מאליק. רוני מארהף ריאן גוסלינג ונטלי פורטמן מככבים בסרט שצולם כבר לפני שנים, אבל רק עכשיו הסתיים הבישול הארוך שלו בחדר העריכה (נוהל קבוע של מאליק). הנה טריילר לסרט שאני ממש רוצה לראות (אהבתי את ״אביר הגביעים״ שלו, שנראה כמו סרט-אח):

=================

ואם אנחנו מסתובבים באיזור שבו האופנה מתחככת בקולנוע, אולי מתאים היום לשים לב גם לזה, הקמפיין עם התזמון הכי טוב בעולם: צילומי אופנה של סדרת התחתונים והגופיות של קלווין קליין עם כוכבי ״אור ירח״, ביניהם מהרשלה עלי, שהפך אתמול לשחקן המוסלמי הראשון שזכה באוסקר, ו״אור ירח״ הפך לסרט הכי דל תקציב שאי פעם זכה באוסקר (1.5 מיליון דולר).

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה