13 אפריל 2010 | 11:04 ~ 17 תגובות | תגובות פייסבוק

גוגל איילנד

מדהים שרק עכשיו אני קולט את זה. רק היום שמתי לב שכבר ארבעה שבועות צירוף המילים שמוביל אליי הכי הרבה אנשים ממנועי חיפוש הוא "שאטר איילנד". אם כל כך הרבה אנשים מחפשים "שאטר איילנד" באינטרנט כנראה שהסרט הזה מצליח לא רע? איך לא חשבתי לפני כן לנסות למצוא התאמה בין נתוני הקופה בארץ ובין נתוני מנועי החיפוש של הבלוג?



ואכן, מעיון בנתוני הקופה של "שאטר איילנד" אני לומד שהסרט הכניס כבר למעלה ממיליון דולר בארץ, שהם כ-110,000 צופים. על פי "בוקס אופיס מוג'ו" "שאטר איילנד" ו"הדרקון הראשון שלי" הכניסו סכום כמעט זהה בקופות, אבל בגלל שמחירי הכרטיסים לסרטי הלת מימד יקרים יותר, זה אומר ככל הנראה ש"הדרקון" רק עכשיו חוצה את קו מאה אלף הכרטיסים.


===========


ועוד מ"בוקס אופיס מוג'ו": אני רואה שגם "הנסיכה והצפרדע" הולך לא רע, למרות שהוא לא בתלת מימד. הוא גם חצה את מיליון הדולר בהכנסות בארץ.


==============



ועכשיו צריך לפנות כמה שעות כדי להתעמק בדבר הדי מדהים הזה: הטריטמנט המאויר שכתב ג'יימס קמרון ל"ספיידרמן" ב-1992. אחרי "שליחות קטלנית 2 " הסרט שהכי חיכיתי לו בשנות התשעים היה "ספיידרמן" של ג'יימס קמרון, עד שהוא פרש מהפרויקט שהיה מקורקע תחת המון צרות משפטיות וענייני זכויות.

נושאים: בשוטף

17 תגובות ל - “גוגל איילנד”

  1. איתן 13 אפריל 2010 ב - 11:24 קישור ישיר

    ומהצד השני של הקולנוע: יש בסינמטקים פסטיבלון סרטים צרפתי. אתמול ראיתי סרט שנקרא "אמונה רעה". קומדיה טובת לב בבימויו ובכיכובו של רושדי זם. אין שום דבר מקורי בסרט הזה, המספר על אהבתם של יהודיה ומוסלמי בצרפת של היום, אבל גם אין לסרט הזה יומרות. הוא פשוט פיל-גוד-מובי, נעים וחביב, ונעזר בהופעה נהדרת של ססיל דה-פראנס ושל ז'אן פייר קאסל ז"ל (אבא של וינסנט).

  2. עמית איצקר 13 אפריל 2010 ב - 11:37 קישור ישיר

    הלינק לטריטמנט של קמרון חסום משום מה. אפרופו סופר הירוז, אתמול קראתי שהחליפה של ריאן ריינולדס ב"גרין לנטרן" תהיה כולה CGI. לא תהיה חליפה אמיתית שריאן ריינולדס ילבש בצילומים אלא רק חליפת מושן קפצ'ר. זה לא מה שקמרון תיכנן בזמנו לספיידרמן?

  3. מאיר 13 אפריל 2010 ב - 15:00 קישור ישיר

    שאטר איילנד סרט טוב מאוד. הבימוי, יצירת האוירה, הצילום והמשחק יוצרים סרט מצויין (לטעמי) שמצליח להחזיק את הצופה מרותק מעל לשעתיים בלי פירוטכניקה, תלת מימד ומרדפי מכוניות. הישג לא מבוטל.

    ===============

    רוה למאיר: "בלי פירוטכניקה"? הגדר פירוטכניקה. אבל אני מקווה שברור לך שחלקים עצומים מהסרט – ורוב צילומי החוץ – נעשו במחשב. האי הזה והמגדלור שלו לא קיימים במציאות.

  4. מיכאל 22 13 אפריל 2010 ב - 20:28 קישור ישיר

    יאיר, אתה דווקא שוגה. המגדלור קיים ועוד איך. לא שראיתי את הסרט, אבל קראתי על זה.

  5. יצחק 13 אפריל 2010 ב - 20:40 קישור ישיר

    בכלל מעניין לראות את כל העליות השבוע. אני מניח שהעליות הן הודות לחופשת הפסח, אך גם בזכות השינוי בשער הדולר. אם מישהו חושב שאני תוהה לגבי הסיבה השנייה, אנא תקנו אותי:

    http://boxofficemojo.com/intl/israel/?yr=2010&wk=14&p=.htm

  6. איתן גשם 14 אפריל 2010 ב - 2:00 קישור ישיר

    והנה ידיעה מעניינת, יאיר – ג'וס ווידון יקבל כנראה את שרביט הבימוי לסרט המדובר "The Avengers" (כרגע מדווח על מו"מ מתקדם בינו לבין ההפקה שמעוניינת בשירותיו).

    הסרט צפוי לצאת לאקרנים אחרי שכל סרטי הגיבורים שמככבים בו כבר ייצאו (הכוונה ל"איירון מן 2", "קפטן אמריקה", "ת'ור" ו"ניק פיורי"), כנראה בסביבות מאי 2012.

    אם אכן תיסגר עסקה יהיה מעניין לראות את ווידון לראשונה מביים סרט קופות "קלאסי" (שלא לדבר על לנהל את כמות האגואים על הסט הזה…).

    הנה קישורית לידיעה של "דדליין ניו יורק":

    http://www.deadline.com/2010/04/marvel-close-to-whedon-hire-on-the-avengers/

  7. סטיבי 14 אפריל 2010 ב - 2:21 קישור ישיר

    אם ווידון יקבל את הבימוי, זה אומר שהסרט יבוטל? 🙂

    ובלי קשר – ראיתי ידיעה שבה נמסר שז'אן רנו ורישאר ברי יגיעו לארץ לבכורת סרטם "22 קליעים". האם מישהו יעדכן אותם מדוע מבקרי הקולנוע של שבועוני המדינה לא נמצאים באותה הקרנה?

  8. עמית איצקר 14 אפריל 2010 ב - 7:48 קישור ישיר

    ווידון הוא בחירה מצוינת. הוא מומחה בהומור שחור ובציניות, מה שרק יכול להועיל לסרט גיבורי על נוטף מאמריקניזציה כמו "האוונג'רז".

  9. רותם 14 אפריל 2010 ב - 9:30 קישור ישיר

    אני רואה משהו שלילי בזה שוידון יביים סרט: זה אומר שלא יהיה לו זמן לעבוד על סדרה שתבוטל תוך עונה וקצת

  10. עדן 14 אפריל 2010 ב - 11:09 קישור ישיר

    זה משעשע מאד – איגוד המפיקים האמריקאי מאשים את דני דימבורט שנתן קרדיט של מפיקה לנכדה בת העשרה שלו בלי שבעצם עשתה כלום בסרט.
    http://www.deadline.com/2010/04/exclusive-producers-guild-of-america-accuses-millenium-films-of-granting-producer-credit-to-teenaged-granddaughter/

  11. רותם 14 אפריל 2010 ב - 11:19 קישור ישיר

    אם עד עכשיו הסרטים שהם הפיקו לא פגעו באגודה, מה פתאום זה מפריע להם?

  12. עמית איצקר 14 אפריל 2010 ב - 11:32 קישור ישיר

    דוקא הסרט של טים בלייק נלסון "leaves of grass" עם אדוארד נורטון בתפקיד כפול נראה לא רע. הסרטה קודם שהם הפיקו לנלסון שנקרא "אזור אפור" היה אפילו מצוין. הם לא מתעסקים רק בסרטי אקשן או קומדיות מטופשות.

  13. אבנר 14 אפריל 2010 ב - 18:11 קישור ישיר

    וראייטי מוסרים שמייק לי ואינאריטו חדשים בתחרות של קאן. וגם בלה טאר (הבמאי, לא הזמרת), טברנייה, סוזן ביר וג'וליאן שנאבל (הסרט שצולם בארץ).

  14. איתן 14 אפריל 2010 ב - 19:43 קישור ישיר

    בקרוב עולה ב"לב" סרט קוריאני שנקרא "החיים החדשים שלי". סיפור על חוויותיה של ילדה קטנה שננטשת ע"י אביה בבית יתומים.

    ראיתי היום את הסרט בטרום בכורה. לא מדובר בסרט רע, ויש כמה רגעים מרגשים, אבל הבמאית עובדת כל כך קשה על מנת להימנע ממלודרמטיות, עד שבסופו של דבר הסרט סובל מזה. הסרט הזה היה צריך את הגישה של נני מורטי ב"חדרו של הבן". כלומר – גם מאופק, אבל גם מרגש מאוד. למצוא את האיזון הנכון בין רגשנות לבין נימוס. המטוטלת בסרט הזה נעה לא פעם לכיוון השיעמום. ושוב, זה לא סרט רע, ובכמה רגעים הוא מספק את הסחורה. אבל יש גם לא מעט רגעים סתמיים. די פספוס בעיניי, "החיים החדשים שלי".

  15. איצקו 14 אפריל 2010 ב - 20:41 קישור ישיר

    ההקרנה אתמול של התנגשות הטיטאנים היתה אחד הערבים הנוראיים בחיי. על איכות הסרט תעיד העובדה שהרגע הכי מוצלח בהקרנה היה כשמישהו התעטש.
    לא רק שהסרט היה מחורבן אלא גם אי אפשר היה להבין כלום מהמתרחש בגלל התלת ממד שנעשה בסרט הזה ברמת שנות ה-50. בסוף ההקרנה אנשים צעקו בזעם שאי אפשר היה להבין כלום מהסרט. להוציא את הסרט הזה לבתי הקולנוע זו פשוט הונאה

  16. web analytics 7 דצמבר 2010 ב - 8:38 קישור ישיר

    Mate this spamming here will drive me spastic! Do something about it!

  17. Tari Gosa 7 פברואר 2011 ב - 4:04 קישור ישיר

    I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoying every little bit of it I have you bookmarked to check out new stuff you post.


השאירו תגובה