12 אוקטובר 2012 | 13:49 ~ 5 תגובות | תגובות פייסבוק

"הבן של אלוהים" טס לצילומים

מכרם חורי (מימין) וזוהר שטראוס. "הבן של אלוהים"

אתמול התחילו בסלוניקי ביוון צילומי הסרט "הבן של אלוהים", סרטם הבא של ארז תדמור וגיא נתיב, וסרטם המשותף הראשון מאז "זרים" (מאז, ביים תדמור יחד עם שרון מימון את "סיפור גדול" המקסים, ונתיב ביים סולו את "מבול"). השניים עדכנו השבוע בדפי הפייסבוק שלהם לא מעט צילומים של כוכבי הסרט, זוהר שטראוס ומכרם חורי. כמו זו למעלה.

על הפרויקט הזה שמענו לראשונה לפני שנה וחצי. אז לוהקו לתפקידים הראשיים שטראוס ולצידו חיים טופול, שנבחר לגלם את אביו. שטראוס, שתקציר דאז, היה אמור לגלם ראפר שחזר בתשובה ונהיה חסיד ברסלב שמתלווה לאביו, ניצול שואה וחילוני אדוק, שיוצא למסע עסקים לאוקראינה. האב והבן ניתקו קשר בעקבות חזרתו של הבן בתשובה, ובמהלך המסע הבן מנסה להתקרב לאביו. אז, במרץ 2011, תוכננו הצילומים להתחיל בקיץ שעבר-שעבר. אני כבר שיבצתי בשמחה את הסרט בתוך הגל הברסלבי שראיתי אז שעומד לשטוף את מסכי הקולנוע ("המשגיחים", "מקום בגן עדן" של יוסי מדמוני, "למלא את החלל"). עבר מה שעבר, השתנה מה שהשתנה, והנה הסרט מצטלם סוף סוף בסתיו-חורף 2012, במקום בקיץ 2011. ועכשיו חורי החליף את טופול, יוון החליפה את אוקראינה (מה שאומר שהשניים לא עוצרים בציון של רבי נחמן באומן), והראפר הברסלבי הפך פתאום לראפר חב"די. הגל החב"די?

ויש להם גם כבר לוגו לסרט:

יש לי רק בעיה אחת. השם. "הבן של אלוהים"? תקנו אותי אם אני טועה, אבל למיטב זכרוני מעולם לא היה סרט עם השם "אלוהים" בכותרתו שהצליח אצל הקהל בארץ. המילה "אלוהים" מרחיקה את הקהל. אני לא יודע זה בגלל שאנשים לא רוצים לראות סרטים על אלוהים או לא רוצים לשאת את שם השם לשווא בקופת הקולנוע. אבל תחשבו על "על אלוהים ואנשים", "אלוהי הקטל", "אצבע אלוהים" של יגאל בורשטיין, "אין לה אלוהים" של ינקול גולדווסר, "הבשורה על פי אלוהים" של אסי דיין. כולם נכשלו. אני לא זוכר איך הצליחו בארץ "עיר האלוהים" הברזילאי ו"אלוהים גדול, אני קטנה" הצרפתי, אבל אני לא זוכר שהם היו להיטי ענק. אני אומר לכם, משהו במילה הזאת מרתיע קהל.

 

נושאים: בשוטף

5 תגובות ל - “"הבן של אלוהים" טס לצילומים”

  1. רקלרגע 12 אוקטובר 2012 ב - 15:04 קישור ישיר

    נו זה ברור. הראפר הפך לחבדי, והלוגו מעוצב כך, כדי לרמוז למתיסיהו.

  2. גיא 12 אוקטובר 2012 ב - 17:35 קישור ישיר

    עיר האלוהים סרט מעולה! האם אין דרך לנסות להתחקות אחרי הצלחתו בעבר?

  3. גיל 13 אוקטובר 2012 ב - 20:08 קישור ישיר

    אכן, עיר האלוהים לא היה להיט בארץ.
    גם לא להיט art house

  4. עמית איצקר 13 אוקטובר 2012 ב - 23:09 קישור ישיר

    "עיר האלוהים" היה להיט בספריות וידאו. לפחות בספריית הוידאו שאני עבדתי בה

  5. גיל 14 אוקטובר 2012 ב - 23:43 קישור ישיר

    רק שאין כל קשר בין מידת הצלחתו של סרט בקולנוע למידת הצלחתו בספריות הוידאו.
    יתר על כן מהצלחתו של סרט בספריות וידאו
    המפיץ או הסרט לצורך העניין אינם מרוויחים דבר
    רק חנויות הווידאו יוצאות נשכרות מכך.
    ובקולנוע בארץ הסרט לא הצליח.


השאירו תגובה