07 יולי 2014 | 21:26 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

קווין סמית מספר על הביקור שלו על הסט של ״מלחמת הכוכבים 7״

ZZ4A7022D8

בשבוע שעבר ביקר קווין סמית על הסט של ״מלחמת הכוכבים 7״ באולפני אלסטרי, מחוץ ללונדון, וביציאה מהאולפנים הוא העלה לטוויטר את התמונה הנ״ל, בה הוא מזיל דמעה מרוב התרגשות. השבוע הגיע סמית לפסטיבל הקולנוע בנוישאטל, שוויץ, כדי להציג את ״המטונפים״, סרט עצמאי שהוא הפיק (ושיוקרן גם בפסטיבל ירושלים בשבוע הבא). אבל הוא גם עצר למפגש שאלות ותשובות. המפגש נמשך שעה וצולם כולו בווידיאו, המצורף כאן מתחת.

בדקה ה-35, ובמשך 11 דקות, מספר סמית על הביקור שלו על הסט של ״מלחמת הכוכבים, פרק 7״, בהזמנתו של ג׳יי.ג׳יי אברמס, ועל כך שהוא זכה להיכנס לתוך המילניום פאלקון, ושבבת אחת הוא חזר להיות הילד בן ה-7 שרואה את ״מלחמת הכוכבים״ בפעם הראשונה. הוא משבח את אברמס על כך שהוא מביים סרט ״טקטילי״, סרט שיש בו סטים אמיתיים, קרבות אמיתיים ופיצוצים אמיתיים, ושלא הכל יהיה באפקטים דיגיטליים. הוא מאמין שהסרט יכניס ״גזיליון דולרים״.

סמית, דברן מקצועי, הופך את הביקור שלו לסיפור מוצלח.

הוא גם מדבר על ״מוכרים בלבד 3״ ועל סרטו הבא, ״Tusk״.

 

(ויה ״סלאשפילם״)

 

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “קווין סמית מספר על הביקור שלו על הסט של ״מלחמת הכוכבים 7״”

  1. שלו 8 יולי 2014 ב - 11:38 קישור ישיר

    טוב, זה אחד הדברים המרגשים שיצא לי לשמוע ממנו. ההרגשה הזו של ילד שפוגש חברים ותיקים כל כך מוכרת וסכרינית ומקסימה. זו אותה הרגשה שיש למשל כשאני חוזר לסיפור שאינו נגמר. למרות האפקטים המיושנים, למרות שהתבגרתי הילד בפנים מתפרץ מדי פעם.
    זה גם טוב לשמוע חוות דעת שפויה ולא מוטה על ההםקה של פרק 7. נדמע שאברהמס בשליטה ועושה עבודה טובה. זה די והותר.


השאירו תגובה