01 מרץ 2013 | 08:34 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

"סינמסקופ" מציג: 5 הסרטים הטובים של פברואר 2013

התחלנו עם המנהג הזה לפני חודש, ובינתיים אני מתמיד, אז הנה המהדורה השנייה של מגזין סיכום החודש. פברואר, מאז מיום השקת הבלוג ב-2006, הוא החודש הכי פעיל בו. בגלל האוסקרים. קדחת האוסקרים, מתברר, לא אוחזת רק בי אלא גם בלא מעט מכם. הלייב בלוג של ליל האוסקר הוא מאז ומתמיד הפוסט הבודד הכי נקרא בבלוג באותה שנה. ככה נראה גרף הטראפיק של פברואר בבלוג. האם תצליחו לזהות איפה היה ליל האוסקר?

 

בגלל שמה שהעסיק אותי היה האוסקרים, החמצתי לא מעט סרטים. ואלה שראיתי היו מאכזבים למדי. אבל הנה, בכל זאת מצעד חמשת הסרטים הטובים של פברואר:

1. "הכל יחסים" ("This is 40")

2. "לרדת מהעץ"

3. "כוננות עם שחר"

4. "עלובי החיים"

5. "רוק בקסבה"

וגם: "חלודה ועצם". לא הספקתי לכתוב עליו ביקורת, אבל זה סרט שבה בעת הרשים אותי מאוד, אבל גם הטריד אותי. ז'אק אודיאר הוא במאי שהיכולת הטכנית שלו מרשימה, אבל הוא רוצה לייצר מראית עין של "ריאליזם", של דרמה מיידית המתרחשת מול עינינו, ונראית אמיתית ומחוספסת, כמו תיעודית. ב"חלודה ועצם" הוא עושה את זה עם כוכבת קולנוע זוכת אוסקר (מריון קוטיאר) שעטופה כולה באפקטים דיגיטליים כדי שתוכל לגלם אשה קטועת רגליים. והמדהים הוא: שזה עובד. אנחנו מאמינים לה ולסיפורה (ולעובדה שהיא מאמנת לווייתנים) לחלוטין. היתה לי בעיה ששתי הדמויות בסרט היו קצת בלתי נסבלות בעיניי, ובכל זאת – למרות הרבה הסתייגויות – יש משהו מאוד מרשים בסרט הזה.

 

5 הפוסטים הכי נקראים ב"סינמסקופ" בפברואר 2013

אוסקר 2012, לייב בלוג. השידור החי. דקה אחר דקה

"5 מצלמות שבורות" לצפייה מלאה*

צפו בחמשת סרטי האנימציה הקצרים המועמדים לאוסקר

"מת לחיות ביום טוב", ביקורת

"סינמסקופ" מציג: 5 הסרטים הטובים של ינואר 2013

 

חמשת האתרים שהפנו ל"סינמסקופ" הכי הרבה תנועה החודש (לא כולל רשתות חברתיות ומנועי חיפוש):

deadline.com

(בצהרי יום האוסקרים העליתי בבלוג באופן בלעדי את הליין אפ של טקס האוסקר. ניקי פינק עשתה לזה פולואו-אפ אצלה ושמה לינק, והזרימה אלי לבלוג המון קוראים מהוליווד).

wikipedia.org

haoneg.com

(גיא חג'ג' שם לינק לפוסט סרטי האנימציה הקצרים)

edb.co.il

srita.net

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה