Archive | ביקורת

06 מרץ 2013 | 16:34 ~ 1 Comment

שאריות: "קוורטט" ו"יצורים יפהפיים"

שאריות שנשארו דבוקות לי למקלדת, על שני סרטים איומים שראיתי באחרונה, האחד לצעירים, השני לקשישים. שניהם חסרי חיים. המשך…

Continue Reading

02 מרץ 2013 | 23:37 ~ 2 Comments

"רוק בקסבה", ביקורת

המשך…

Continue Reading

01 מרץ 2013 | 16:08 ~ 6 Comments

"הכל יחסים" ("This is 40"), ביקורת

המשך…

Continue Reading

Tags:

16 פברואר 2013 | 23:10 ~ 0 Comments

"סיפורו של שקרן", ביקורת

המשך…

Continue Reading

16 פברואר 2013 | 20:40 ~ 1 Comment

"לרדת מהעץ", ביקורת

המשך…

Continue Reading

15 פברואר 2013 | 15:16 ~ 6 Comments

"מת לחיות ביום טוב", ביקורת

המשך…

Continue Reading

Tags:

09 פברואר 2013 | 21:34 ~ 3 Comments

"שבעה פסיכופטים", ביקורת (וגם: "אמא מלווה")

המשך…

Continue Reading

Tags:

08 פברואר 2013 | 13:40 ~ 6 Comments

"עלובי החיים", ביקורת (וגם: "אנה קרנינה")

  המשך…

Continue Reading

Tags:

02 פברואר 2013 | 19:57 ~ 9 Comments

"כוננות עם שחר", ביקורת

המשך…

Continue Reading

Tags:

01 פברואר 2013 | 15:26 ~ 2 Comments

"היצ'קוק", ביקורת

המשך…

Continue Reading

Tags: