01 מאי 2013 | 23:47 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

סיכום חודשי: 5 הסרטים הטובים של אפריל

"הקרודים"

כשהתחלתי את מדור הסיכום החודשי חשבתי, בין השאר, שהוא יעזור לי (ולכם) לקראת סיכום השנה. במקום להתחיל להתלבט בין יותר ממאתיים סרטים מה היו הסרטים הטובים של השנה, יהיה נוח יותר להתלבט מול גרסה מצומצמת יותר של 60 סרטים, שכבר מוינו מדי חודש. אבל אני גם שם לב שיש חודשים שאני מעריך שאף אחד מהסרטים שבהם לא יגיע לסיכום השנתי. האם אפריל יהיה חודש כזה? הנה המיטב החודשי וסיכומי הסטטיסטיקות בבלוג:

5 הסרטים הטובים של אפריל:

1. "הקרודים" (יצא בסוף מרץ, אני ראיתי רק במהלך אפריל, ומעולם לא כתבתי עליו ביקורת. אבל חיבבתי אותו מאוד).

2. "אני ביאליק"

3. "עמק תפארת" ו"איגור ומסע העגורים" (שוב, אני ראיתי רק באפריל, למרות שיצא במרץ)

4. "מאמא"

5. "אבדון"

 

עוד דבר שהתחדש עלינו בחודש האחרון הוא הצטרפותה של טבלת המבקרים של "עכבר העיר" ל"סינמסקופ". הנסיבות היו עצובות: "עכבר העיר" של תל אביב נסגר. אבל הצלחנו להציל ממנו את אחד המדורים הכי פופולריים בו, והוא אף שודרג למספר עגול של עשרה מבקרים – מצי מפרינט וחצי מאון-ליין. ובינתיים, זה עובד יפה. אני בשלב הזה מצליח לתפעל את המשימה הזאת שלקחתי על עצמי, וההיענות של הקוראים כאן ובפייסבוק חיובית, אז אני ממשיך עם זה.

סטטיסטיקות

אני כבר רץ עם הבלוג הזה שבע שנים, ואני חושב שבשנים האלה כבר למדתי הבין לא רע איך עובד העניין הזה שנקרא אינטרנט ובלוגים. אני יודע לזהות פחות או יותר מתי יהיה חודש חזק בטראפיק, ומתי חלש, ואני יודע להעריך פחות או יותר מה יביא קוראים ומה לא. אבל בחיי שאין לי מושג מה גרם לכך שדווקא אפריל 2013, חודש שלא קרה בו שום דבר משמעותי במיוחד, פתאום נהיה החודש הכי חזק בתולדות הבלוג. החודש הקודם ששבר שיאים צפייה בבלוג היה ספטמבר האחרון, החודש הראשון של הבלוג במתכונתו השוב-עצמאית אחרי סוף עידן אורנג'. והנה אפריל משפר (במעט) את הנתונים ההם. אני מופתע, אבל שוב אסיר תודה כי אני כאן בזכותכם.

ואפרופו, בזכותכם: הרימו עיניים לראש הדף ותגידו שלום לנותני החסות שלנו לחודש מאי: בית ספר "מעלה", שמקיים ב-23.5 את כנס הוווידיאותרפיה השנתי שלו. בקרוב יצטרף אלינו ספונסר נוסף משמאל, סינמטק הרצליה, שחוגג החודש יום הולדת 5.

 

5 הפוסטים הכי נקראים באפריל:

1. "תופעות לוואי", ביקורת

2. "האם אלה יהיו הסרטים הישראלים הבולטים של השנה?"

3. "פוסט אורח מאת עודד גרנות: כך עבדתי על האפקטים של 'ארץ אוז'"

4. "מה הסרט הטוב ביותר של ספילברג?"

5. "פסטיבל סרטי הסטודנטים מציג: פרס אופיר לסרט הקצר"

מעניין, אגב שסקר סרטי ספילברג הביא יותר קוראים מסקר הסרטים הישראליים הגדולים בכל הזמנים (שהוא הפוסט הבא ברשימת הנקראים ביותר). ספילברג מביא יותר רייטינג מ"גבעת חלפון". אתם קוראים כלבבי.

 

5 האתרים שהפנו הכי הרבה קוראים ל"סינמסקופ" באפריל (לא כולל רשתות חברתיות ומנועי חיפוש):

1. "עין הדג"

2. edb.co.il

3. "ולווט אנדרגראונד"

4. "סריטה"

5. "פיראנה קארינה"

 

 

 

 

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה